تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

۴۰ هزار سرباز دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در نظر داریم تا پایان شهریور تمام کارکنان وظیفه دوز اول واکسن کرونا را دریافت کنند.

۴۰ هزار سرباز دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

رویداد۲۴ امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی‌پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره آخرین خبر‌ها از واکسیناسیون سربازان اظهار کرد: واکسیناسیون سربازان آغاز شده و تاکنون ۴۰ هزار سرباز واکسینه شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این ۴۰ هزار سرباز دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، افزود: این سربازان شاغل در بیمارستان‌ها، پاسگاه‌ها و مشاغل پرخطر و مراکز حساس هستند.

به گفته رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح تمامی سربازان در ستاد کل نیرو‌های مسلح واکسینه می‌شوند و وزارت بهداشت و مراکز بهداشتی نقشی در واکسینه کردن سربازان ندارند؛ بنابراین سربازان برای واکسینه شدن به محل خدمت مراجعه کنند نه مراکز بهداشتی.

رحیمی پور تصریح کرد: در هفته اخیر هم ۲۵۰ هزار دوز واکسن برای کارکنان وظیفه تأمین شده که در روز‌های آینده به سربازان تزریق خواهد شد.

وی واکسینه کردن سایر سربازان را تشریح کرد و گفت: تزریق واکسن کرونا به بقیه سربازان وظیفه از مناطق، پادگان‌ها و مراکز آموزشی که تجمع در آن‌ها بیشتر است آغاز شده است.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در پایان گفت: در نظر داریم تا پایان شهریور تمام کارکنان وظیفه دوز اول واکسن کرونا را دریافت کنند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان