تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

سردار ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌شود؟

ذوالقدر در سال ۱۳۸۴ و بعد از ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد سمت معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور را در دست گرفته، ولی پائیز سال ۱۳۸۶ از این مقام کناره گیری کرد. در آن زمان گفته شد که علت استعفای آقای ذوالقدر ناخرسندی آقای احمدی نژاد از وی بوده است.

سردار ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌شود؟

رویداد۲۴ برخی خبر‌های منتشر شده حاکی از این است که سردار محمدباقر ذوالقدر قرار است به زودی به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام معرفی و جایگزین محسن رضایی که به دولت رفته است شود.

به گزارش دیده بان ایران، ذوالقدر در سال ۱۳۸۴ و بعد از ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد سمت معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور را در دست گرفته، ولی پائیز سال ۱۳۸۶ از این مقام کناره گیری کرد. در آن زمان گفته شد که علت استعفای آقای ذوالقدر ناخرسندی آقای احمدی نژاد از وی بوده است.

وی بعد از کناره گیری از وزارت کشور با حکم رهبری انقلاب به سمت معاونت ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور بسیج منصوب شد.

 ذوالقدر که پیش از پیوستن به وزارت کشور، هشت سال جانشین فرمانده سپاه و هشت سال نیز رئیس ستاد مشترک سپاه بود.

معاون راهبردی قوه قضائیه از ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۹ و همچنین معاون حفاظت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه از ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۱ از دیگر پُست‌های سردار ذوالقدر بوده‌است.

از کاظم غریب‌آبادی دیپلمات ایرانی که نماینده دائم ایران در دفتر سازمان ملل متحد در وین و نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌باشد به عنوان داماد او یاد می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
0
1
ای بابا همه میگن ما احمدینژاد را از سال 88 به اینور شناختیمش و همه می گن احمدی نژاد از سال 88 به اینور تعغیر رویه داد البته منظورم از همه اون تعداد مسئولینی هستند که احمدینژاد یک طورایی یک چیزهایی ازشون فهمید.خلاصه عجیبه اقای ذوالقدر تنها شخصیه که می فرماید من از همون دوره اول میشناختمش.به هر حال در دنیای سیاست همه حرفی را میشه زد حتی طوری که بر حق جلوه کنه.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان