تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۰

بازداشت پدر شیطان صفت پس از آزار دختر ۹ ساله اش + عکس

مردی که ۲۳ سال از دخترش به عنوان برده جنسی سواستفاده می‌کرده به رغم وجود نگرانی‌ها مبنی بر تکرار جرم‌های اش از زندان آزاد شد.

برده داری جنسی

رویداد۲۴ "رونالد ون در پلات" که به اتهام سواستفاده جنسی از دخترش در زندان بسر می‌برد تحت شرایط خاصی به خانه خود در آوکلند، نیوزیلند باز می‌گردد.

وی علاوه بر استفاده از جی پی اس به مدت ۲۴ ساعت، رفتار و عملکردش به مدت ۶ ماه تحت نظر قرار می‌گیرد. این مرد که در سال ۲۰۰۱ به اتهام تعرض جنسی وحشیانه به دخترش به ۱۵ سال زندان محکوم شده بود در سال ۲۰۱۰ از بند اسارت رها شد.
بیشتر بخوانید: آزار شیطانی حبیب به نامادری اش
بار دیگر در سال ۲۰۱۲ به اتهام دیده شدن با دختری جوان در موزه‌ای واقع در آوکلند روانه زندان شد. اکنون متهم تحت شرایط آزادی مشروط بار دیگر آزاد می‌شود. ابن بار رونالد حق تماس با افراد زیر ۱۶ سال را ندارد مگر اینکه آن‌ها از سابقه رونالد آگاهی داشته باشند و افسران ناظر بر این ارتباط نظارت داشته باشند.

این پدر جانی بعد از آزادی به خانه اش در حومه آوکلند جایی که دخترش را مورد اذیت و آزار قرار می‌داد، برمی گردد. آزادی رونالد موجی از نگرانی‌ها را میان همسایگان وی به راه انداخته است.

حتی دختر وی از آزادی پدرش نیز ابراز نگرانی کرده است. این دختر نخستین بار در سن ۹ سالگی توسط پدرش مورد تعرض قرار گرفته و این شکنجه‌ها تا سن ۳۲ سالگی ادامه داشته است.

این خانم کتابی در خصوص تجربیات تلخ خود در مورد آزار جنسی به چاپ رسانده که در آن از خاطرات شوم ۱۲ بار بارداری و سقط جنین اش پرده برداری کرده است. نگرانی‌های جامعه در مورد خطر بازگشت این مرد بیمار به دلیل نزدیکی منزل اش به یک مدرسه ابتدایی رو به فزونی است.
منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان