تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۰

سفر به کابل

ساتیار امامی عکاس خبری و مستندساز ایرانی به کابل سفر کرده و تصاویری مبهوت کننده از فراز و نشیب‌های مردم افغان را به ثبت رسانده است. تصاویری که گویای زخم‌های عمیقی است که قدرتمندان جهان یکی پس از دیگری بر دل و جان این مردم به یادگار گذاشتند.

سفر به کابل
رویداد۲۴ به گزارش سایت عکاسی گیتی ایمجز ساتیار امامی عکاس خبری ایرانی اینبار به دیار افغانستان سفر کرده و زخم‌های مردم کایل را که نتیجه سیاست‌های تلخ قدرتمندان جهان است را به تصویر کشیده است.

افغانستان صرفا نام یک کشور نیست، افغانستان نام یک چهارراه پرد درد و زخم است، زخم و نشانی که حاصل قدرت طلبی قدر قدرتان تاریخ بوده. افغانستان مظلوم و با مردمان مظلوم که هیچ وقت رنگ آرامش به خود ندیدند.

برای هر ژورنالیست و فوتوژورنالیستی سفر به افغانستان فرصت کشف و شهود این زخمهاست که هیچ وقت تمامی ندارد. در اولین انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۳ بعد از سقوط طالبان به عنوان یک عکاس ایرانی فرصت حضور داشتم که با چشم و جان شاهد این مظلومیت باشم در هر فرصتی و کوتاه‌ترین زمان دوربین بی قرارم در کوچه پس کوچه‌های پر غبار از سال‌های درد و رنج این کشور می‌چرخید و هزاران نگاه به ثبت رسید و دوباره افغانستان … در تصاویر روز عکس‌هایی از مجموعه سفر به کابل ساتیار امامی را ببینید.

منبع: Giti Images

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: عکس روز ، تصاویر روز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان