تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
رویداد۲۴ خبر می‌دهد؛

توماج صالحی به تبلیغ علیه نظام متهم شده است/ پرونده در دادسرای شاهین‌شهر اصفهان رسیدگی می‌شود

امیر رئیسیان درباره پرونده توماج صالحی خبر داده که به پدر او گفته شده به توماج اتهام تبلیغ علیه نظام زده شده و فعلا ممنوع الملاقات است.

توماج صالحی کیست

رویداد۲۴   توماج صالحی خواننده رپ ساکن اصفهان بیش از یک هفته است که در بازداشت به سر می‌برد. امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی در گفتگو با رویداد۲۴ عنوان کرد: توماج روز یک‌شنبه، ۲۱ شهریورماه ساعت ۹ شب، بازداشت شده است. او ساکن شهر شاهین شهر در استان اصفهان بوده و طبق اطلاعاتی که ما کسب کردیم، پرونده او در دادسرای همین شهر ثبت شده است.

او درباره وضعیت فعلی توماج صالحی با بیان اینکه گفته شده او ممنوع‌الملاقات است، توضیح داد: توماج در این مدت تماسی با خانواده خود نداشته است.

رئیسیان در پاسخ به این سوال که اتهام وارده به توماج صالحی چیست، گفت: به ما هنوز هیچ اطلاع دقیقی داده نشده، اما به صورت غیررسمی به پدرش گفته شده اتهام توماج تبلیغ علیه نظام است.

رئیسیان تاکید کرد: متاسفانه طی پیگیری‌هایی که ما از دادسرای محل اقامت ایشان یعنی شاهین‌شهر داشتیم، به ما گفته شد روز‌های آتی مراجعه کنیم و هنوز نمی‌دانیم چه قراری صادر شده و اگر قرار بازداشت بوده، قرار صادره برای توماج چند روزه است. اما امیدواریم با پیگیری‌هایی انجام‌شده هرچه زودتر پرونده به مرحله‌ای برسد که امکان اعلام وکالت پیدا کنیم و با تعیین تکلیف در مورد قرار تامین، توماج صالحی آزاد شود.

توماج صالحی کیست؟

توماج صالحی خواننده رپ اهل اصفهان است. آهنگ‌های او عمدتا اعتراضی و درباره جامعه ایران است؛ از جمله آهنگ‌های «ترکمنچای» و «سوراخ موش» و «نرمال» که نام او با آنها شنیده شد. گفته شده توماج صالحی یک شنبه 21 شهریور ۱۴۰۰ در اصفهان بازداشت شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
نادر
|
Turkey
|
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
6
12
گفتن واقعیت‌های این کشور میشه تبلیغ علیه نظام!!!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
0
5
توماج را آزاد کنید
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
0
2
واقعا سوراخ موش بخر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
0
0
ای بابا ولش کنید بدتر گنده میشه
نظرات شما
پیشخوان