تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰

تاکید وزیر کشور بر حل و فصل نهائی مساله کارت هوشمند در کشور

وزیر کشور در جریان بازدید از سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه این سازمان، مرجع اطلاعات هویتی شهروندان عزیز کشور است؛ گفت: دارایی‌های داده‌ای و فیزیکی این سازمان باید به نحو مطلوب و مؤثری حفظ و حراست شود.

تاکید وزیر کشور بر حل و فصل نهائی مساله کارت هوشمند در کشور

رویداد۲۴ احمد وحیدی وزیر کشور در جریان بازدید پنج ساعته از سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اهمیت بالای این سازمان در کشور، گفت: دارایی‌های داده‌ای و فیزیکی این سازمان به عنوان سرمایه ملی کشور باید حفظ و حراست هوشمندانه شود.

وزیر کشور همچنین از اتاق عملیات و کنترل سیستم‌های برخط و استعلام هویت الکترونیک و همچنین خط چاپ کارت ملی هوشمند و مراحل نهایی سازی کارت‌های ملی بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت پروژه کارت ملی هوشمند قرار گرفت.

وی در این خصوص با اشاره به ضرورت حل مشکلات احتمالی شهروندان در موضوع صدور کارت هوشمند، از ریاست سازمان خواست با توجه به دغدغه آیت ا... رئیسی ریاست محترم جمهوری درخصوص تعیین تکلیف افراد فاقد ورقه (شناسنامه) و اتباع غیر ایرانی، این موضوع تا حصول نتیجه پیگیری شود.

رئیس شورای امنیت کشور در پایان این بازدید بر حفاظت از دارایی‌های داده‌ای و فیزیکی این سازمان تاکید و گفت: در این عرصه معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور مساعدت و حمایت‌های لازم را از سازمان ثبت احوال کشور به عمل خواهد آورد.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: وزیر کشور ، ثبت احوال
نظرات شما
پیشخوان