تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰

جزئیات پرداخت اقساطی قبض برق

با افزايش دماي هوا و روند فزوني مصرف برق، سر و کله قبض هاي نجومي پيدا شد، به همين دليل به تازگي معاون وزير نيرو خبر امکان پرداخت اقساطي قبوض برق را براي رفاه حال مشترکان اعلام کرده است.

 پرداخت اقساطي قبوض برق

رویداد۲۴ گرماي تابستان امسال داغ خود را بر صنعت برق و سبد خانوار گذاشت، شايد طرح پرداخت اقساطي قبوض بتواند در اين بين کمک رسان باشد اما بايد پذيرفت که در شرايط فعلي چاره اي جز مديريت مصرف وجود ندارد.

البته پرداخت اقساطي قبوض آب و برق از سال ۱۳۹۸ در کشور به دليل شيوع بيماري کرونا و وتعطيلي  کسب و کارها استارت خورد، اما علت آن با امسال متفاوت بود و اين بار افزايش مصرف موجب صدور قبض هاي نجومي و احتمالا در مواردي عدم توانايي مشترکان براي پرداخت شده است.

در اين بين مصطفي رجبي مشهدي- سخنگوي صنعت برق درخصوص جزئيات پرداخت اقساطي قبوض برق به ايسنا گفت: مشترکاني که مبلغ قبوض آن ها بالا باشد، مي توانند در سه قسط نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام کنند.

وي افزود: مشترکاني که بيشتر از حد الگو مصرف برق دارند و يا ميزان مصرف آن ها نسبت به دوره هاي قبل افزايش يافته است و توان پرداخت ندارند، در صورت ارائه در خواست به شرکت توزيع منطقه خود مي توانند در سه قسط قبوض خود را بپردازند.

وي در خصوص مشترکان کم مصرف نيز گفت: اين امکان براي همه مشترکان وجود دارد اما بهتر است مبالغ پايين در يک قسط پرداخت شود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قبض برق ، گرانی برق
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان