تاریخ انتشار: ۲۱:۱۲ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰

مالکان خانه‎‌های خالی منتظر برگه مالیاتی باشند / اولین برگه تشخیص مالیاتی دی ماه ارسال می‌شود

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور ضمن اشاره به اینکه تشخیص خانه‌های خالی برای اخذ مالیات با وزارت راه و شهرسازی است، گفت: در دی ماه امسال اولین سری برگه تشخیص مالیاتی را برای مالکان خانه‌های خالی ارسال خواهیم کرد.

 خانه‎‌های خالی

رویداد۲۴  امیدعلی پارسا رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در واکنش به برخی انتقادات در خصوص عدم اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی توسط این سازمان گفت: تشخیص خانه‌های خالی برای اخذ مالیات با وزارت راه و شهرسازی است و آن‌ها این اطلاعات را در اختیار سازمان امور مالیاتی کشور قرار می‌دهند تا مالیات لازم دریافت شود.

وی ادامه داد: طبق قانون مالیات بر خانه‌های خالی باید ۱۲۰ روز یا ۴ ماه یک خانه خالی مانده باشد، بنابراین خانه‌هایی که از ابتدای سال جاری تا مرداد ماه خالی مانده باشد، مشمول این قانون می‌شوند و اطلاعات آن‌ها را وزارت راه و شهرسازی در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار می‌دهد و ما در دی ماه امسال اولین سری برگه تشخیص مالیاتی را برای مالکان خانه‌های خالی ارسال خواهیم کرد.
بیشتر بخوانید: قانون مالیات بر خانه‌های خالی در پیچ و خم اجرا
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور تاکید کرد: سازمان امور مالیاتی در انتظار اطلاعات لازم در خصوص اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی از سوی وزارت راه و شهرسازی است.
منبع: خانه ملت
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان