تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰

فرهاد مجیدی چرا در امارات ماند؟

ستار همدانی هافبک استقلال در خصوص آخرین وضعیت باشگاه استقلال اینطور می‌گوید: «حالا که مددی از این باشگاه جدا می‌شود، حمید سجادی وزیر ورزش که خودش قهرمان ورزشی بوده و خاک این ورزش را خورده باید در این انتخاب دقت کرده تا گزینه اصلح‌ را انتخاب کند.

فرهاد چرا در امارات ماند؟

رویداد۲۴ ستار همدانی هافبک استقلال در خصوص آخرین وضعیت باشگاه استقلال اینطور می‌گوید: «حالا که مددی از این باشگاه جدا می‌شود، حمید سجادی وزیر ورزش که خودش قهرمان ورزشی بوده و خاک این ورزش را خورده باید در این انتخاب دقت کرده تا گزینه اصلح‌ را انتخاب کند.

هرچند کار مدیر بعدی به‌دلیل انباشته شدن مشکلات و بدهی‌ها بسیار دشوار است، اما اگر مدیریت توانمند که برای خدمت به باشگاه بیاید و تخصص این کار را هم داشته باشد انتخاب شود، می‌تواند از پس این وظیفه مهم برآید. مدیر جدید استقلال باید به معنای واقعی کلمه و نه در حرف و شعار خادم تیم و مردم باشد. مدیر بعدی استقلال نباید برای کسب شهرت و شناخته شدن به این باشگاه بیاید که آخر و عاقبت حضور در این تیم برای شهرت‌طلبی را دیده‌ایم.»


بیشتربخوانید: سکوت فرهاد مجیدی بالاخره می‌شکند؟


مربی پیشین آبی‌پوشان در ادامه می‌گوید: «من به کادر فنی و در رأس آنها آقای مجیدی هم نقد دارم. مجیدی هم مسئولیت‌های خود را به‌عنوان سرمربی به‌خوبی ایفا نکرد. همین الان که در شرایط بحرانی هستیم او کجاست؟ درست در روزهایی که مجیدی باید به‌عنوان سرمربی و مسئول فنی حضوری ۲۴ ساعته بالای سر تیمش داشته باشد، خارج از کشور (امارت) بود.این اولین‌بار نیست که او درست در روزهایی که باید باشد، نیست. سرمربی تیم باید بیشتر از دیگران مسئولیت‌پذیر باشد.»

همدانی با اشاره به رسانه‌ای شدن اختلافات بین مدیران و کادر فنی می‌گوید: «این چه کاری بود که اختلافات داخلی را به رسانه‌ها بردند؟ این کار بسیار زشت بود که چت شخصی بین مدیرعامل و سرمربی سر از رسانه‌ها و فضای مجازی درآورد. وقتی اینها که بزرگترهای تیم هستند اینقدر کم‌تجربه با مسائل برخورد می‌کنند وای به حال بازیکنان که جوان و کم‌تجربه هستند.»

سرپرست سابق آبی‌پوشان در پایان می‌گوید: «یکی از نقاط ضعف در مدیریت سال‌های اخیر استقلال این بود که هیچ شرح وظایفی هم برای افراد تعریف نشده بود که امیدوارم مدیر بعدی به این موضوع دقت کرده و مشخص شود هر فردی در این باشگاه چه شرح وظایفی دارد و باید حتماً به آن عمل کند.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان