تاریخ انتشار: ۱۹:۵۵ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰

یکی از خارجی‌های سابق استقلال برمی‌گردد؟

بازیکن کروات فصل گذشته تیم فوتبال استقلال می‌گوید در صورت اصلاح شرایط مدیریتی باشگاه استقلال، احتمال مذاکره با این باشگاه برای برطرف کردن مشکلات مطالبات و حتی بازگشت به جمع آبی‌پوشان وجود دارد.

بازگشت میلیچ به استقلالرویداد۲۴ هرویه میلیچ بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال با پایان فصل مسابقات لیگ برتر و با اعلام کادر مدیریت باشگاه مبنی بر حضور این بازیکن در لیست خروجی این تیم، جمع آبی‌پوشان را ترک کرد و به کرواسی بازگشت. این بازیکن با وجود جرایمی که در خصوص عدم پرداخت مطالبات او قید شده بود، چیزی نزدیک به ۵۰۰ هزار دلار از باشگاه استقلال طلب دارد.

میلیچ با وجود گذشت ماه‌ها از جدایی‌اش از استقلال همچنان شکایت رسمی‌ای بابت دریافت مطالباتش نکرده است. این بازیکن همچنین تصمیمی برای آینده خود نگرفته است تا به نظر برسد شرایط این بازیکن برای آینده خود همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.


بیشتر بخوانید: خط و نشان سیامک نعمتی برای الهلال


این اتفاقات باعث شد میلیچ در گفت‌وگویی اظهار کند: باشگاه استقلال اگر بابت مطالباتم با من تماس بگیرد، می‌توانم بر سر مبالغی که از باشگاه طلب دارم با مدیران باشگاه مذاکره کنم.

همچنین گفته می‌شود میلیچ در صورت اصلاح شرایط مدیریتی باشگاه استقلال و مذاکره با مدیران این باشگاه حاضر است جریمه‌های خود را ببخشد و اصل طلب خود را از باشگاه استقلال دریافت کند. با توجه به صحبت‌های میلیچ و اعلام موضع این بازیکن به نظر می‌رسد او تمایل به بازگشت در جمع آبی‌پوشان را دارد البته این مساله زمانی محقق خواهد شد که میلیچ با مدیران استقلال مذاکره کند و در وهله بعد کادر فنی و فرهاد مجیدی نیز او را بخواهند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان