تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

فرهاد مجیدی از مدیران استقلال ۴ بازیکن بزرگ خواست!

استقلال نسبت به تیم پارسال که در لیگ برتر سوم شد حداقل ۴ بازیکن خوب خود یعنی دیاباته،ریگی،نادری و قایدی را از دست داده است.

فرهاد مجیدی

رویداد۲۴ استقلالی ها البته چند بازیکن جدید خریدند ولی اکثر این نفرات بازیکنانی معمولی هستند و یکی دو نفر هم که خوبند قطعا نیاز به زمان دارند تا در ترکیب استقلال جا افتاده و برای این تیم مفید واقع شوند.

در واقع با یک حساب دو دو تا چهار تا به این نتیجه می رسیم که مجیدی برای موفق شدن و جام گرفتن حداقل نیاز به جذب ۴ بازیکن بزرگ دارد که بتوانند بازیهای حساس را برایش درآورند. البته به اعتقاد ما استقلال و مجیدی برای رسیدن به این مهم زمان بسیار مفیدی را از دست دادند.

مجیدی امثال دژاگه،محمد رضا حسینی و شیمبا را می خواست که نتوانست آنها رابگیرد اما بهر حال هنوز زمان دارد و چون پرونده استراماچونی هنوز باعث بسته شدن پنجره استقلال نشده،فرهاد مجیدی باید هر چه سریعتر نسبت به جذب چند بازیکن جدید و خوب اقدام کند.

    آنچه مسلم است استقلال با این نفرات کار بسیار سختی را مقابل سپاهان و پرسپولیس دارد و حتما خود مجیدی بهتر از همه می داند که تیم بزرگ بازیکن بزرگ می خواهد.

    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    نظرات بینندگان
    انتشار یافته: ۲
    ا
    |
    Iran (Islamic Republic of)
    |
    ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    0
    0
    تیم بزرگ مربی بزرگ از نوع خارجی می خواهد
    پورمحمدی
    |
    Iran (Islamic Republic of)
    |
    ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    0
    0
    چراچندساله استقلال رابه این روزانداختندخدالعنت کندوزیربیشرف لنگی سابق اقایان شمافقط لنگ راداشته باشیددیگرتیمهاجمع کنیدبشه قهرمان دائمی این چه لنگی است هرکسی میادان رادوست دارددردهایم میگم خاک برسرپیشکسوتهایی درتهران هستندکاری نمیکنندغیرت ندارید به اندازه لنگی هاغیرت داشته باشیدخدایاتواستقلال رانجات بده
    نظرات شما
    نظرسنجی
    آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
    پیشخوان