تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۰۱ مهر ۱۴۰۰

ستاره تیم قلعه‌نویی: پرسپولیس حکم تیم ملی را دارد

مهاجم گل‌گهر سیرجان گفت: کار با مربی بزرگی مثل قلعه‌نویی آرزوی هر بازیکنی است و سال قبل من یکی از بهترین سال‌های فوتبالی‌ام را سپری کردم.

تیم ملی فوتبال ایران

رویداد۲۴ یونس شاکری مهاجم تیم گل‌گهر سیرجان در مورد شروع پیش فصل برای تیم فوتبال گل‌گهر اظهار داشت: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و اولین تیمی بودیم که تمرینات پیش فصل‌مان را آغاز کردیم. در حال حاضر شاید با افت بدنی روبرو باشیم که در این شرایط این موضوع طبیعی است. دیدارهای تدارکاتی خوبی را در دستور کار داشتیم و کم‌کم آماده می‌شویم تا با آمادگی صددرصد فصل را رسما استارت بزنیم.

وی ضمن اشاره به بدشانسی گل‌گهر در فصل قبل تاکید کرد: ما در فصل قبل عملکرد و نمایش خوبی داشتیم که در میانه‌های مسیر دچار بدشانسی شده و فرصت‌هایی را از دست دادیم اما برای امسال عزم‌مان را جزم کرده‌ایم تا با شرایط ایده‌آل فصل را آغاز و تا پایان فصل روند مناسبی را طی کنیم. هدف ما امسال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است و تلاش می‌کنیم با رتبه‌ای لازم به این هدف‌مان دست پیدا کنیم.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس رنکینگ باشگاهی ایران را در AFC بالاتر می‌برد؟


شاکری با تمجید از کار با مربی مثل امیر قلعه‌نویی افزود: کار کردن با مربی بزرگی مثل قلعه‌نویی آرزوی هر بازیکنی است و سال قبل من یکی از بهترین سال‌های فوتبالی‌ام را با قلعه‌نویی داشتم. مطمئن باشید در فصل جدید تیم ما با هدایت امیرخان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

مهاجم اسبق پرسپولیس در ادامه در خصوص صعود پرسپولیس به جمع چهار تیم برتر غرب آسیا و دیدار این تیم برابر الهلال گفت: پرسپولیس تیم کامل و هماهنگی است و از نیروها و کادر فنی خوبی برخوردار است و می‌توان گفت به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان در حکم تیم ملی محسوب می‌شود. به هرحال برای این تیم در بازی مهمی که پیش‌رو دارد، آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتواند پیروزی شیرینی را برابر الهلال برای فوتبال ایران به ثبت برساند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان