تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۲۱ مهر ۱۴۰۰

آخرین وضعیت پرونده هفت‌تپه/ ۲۰ سال حبس برای امید اسد بیگی +فیلم

سخنگوی قوه قضاییه گفت: امید اسدبیگی فرزند احسان به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام ارزی و مباشرت در قاچاق عمده ارز به ۲۰ سال حبس، جزای نقدی، رد اموال و انفصال از خدمات دولتی محکوم شده است.

رویداد۲۴ سخنگوی قوه قضاییه در خصوص آخرین وضعیت پرونده هفت تپه نیز گفت: پرونده هفت تپه دو قسمت است، یک قسمت بحث ابطال واگذاری این شرکت به بخش خصوصی است که حکم صادر شده و واگذاری این شرکت ابطال شد و به دولت بازگشت که اخبار آن به اطلاع مردم رسید. بخش دیگر درباره سوءاستفاده کسانی بود که این شرکت به آنها واگذار شده بود و از این طریق مرتکب جرائمی شده بودند از جمله آنها،‌ مشارکت در اخلال عمده و کلان در نظام ارزی کشور از طریق قاچاق ارز به صورت سازمان‌یافته بود که این پرونده با کیفرخواست به دادگاه ویژه جرائم اقتصادی ارسال شد و اخیراً حکم قطعی آن صادر شد.

وی بیان کرد: در این پرونده تعداد زیادی از افراد به اتهام مشارکت در اخلال در نظام ارزی محکوم شدند از جمله آنها، امید اسدبیگی فرزند احسان به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام ارزی و مباشرت به صورت مستقل در قاچاق ارز به بیست سال حبس و رد مال و جزای نقدی و انفصال از خدمات دولتی محکوم شده است. مهرداد رستمی فرزند میرمحمد نیز به بیست سال حبس و رد مال محکوم شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: کارگران هفت تپه
نظرات شما
پیشخوان