تاریخ انتشار: ۱۸:۳۷ - ۲۱ مهر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

تصویری تکان‌دهنده از محل سکونت یک خانواده!

تصویری از سکونت یک خانواده روی سقف ایستگاه اتوبوس همزمان با آغاز فصل سرد، واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخته است.

محل سکونت یک خانواده

رویداد۲۴ بازار مسکن در سال‌های اخیر دچار التهابات بزرگی شده است. بنا بر آخرین گزارش بانک مرکزی اجاره بها در تهران و شهرستان‌ها در شهریورماه سال جاری نسبت به سال گذشته به ترتیب ۴۲ و ۴۵ درصد رشد داشته است در حالی که این شاخص در شهریورماه سال ۹۹ نسبه سه سال گذشته خود نیز افزایش چشمگیری داشته است.

تصویری از سوی وحید صالحی، خبرنگار استان البرز منتشر شده است که در آن خانواده‌ای به خاطر بی خانمان شدن، روی سقف یک ایستگاه اتوبوس سکونت کرده‌اند.

بازار مسکن در سال‌های اخیر دچار التهابات بزرگی شده است. بنا بر آخرین گزارش بانک مرکزی اجاره بها در تهران و شهرستان‌ها در شهریورماه سال جاری نسبت به سال گذشته به ترتیب ۴۲ و ۴۵ درصد رشد داشته است در حالی که این شاخص در شهریورماه سال ۹۹ نسبه سه سال گذشته خود نیز افزایش چشمگیری داشته است.

اجاره نرخ مسکن و افزایش مدت زمان انتظار خرید مسکن توسط حداقل‌بگیران نیز به بیش از ۶۰ سال رسیده که تمام این مسائل منجر به بروز پدیده‌های جدیدی در نحوه سکونت خانوار‌ها شده است.
منبع: جماران
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بازار مسکن
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
1
2
به این مقدار دل خوش نباشید ما شما رو به درجه انسانیت می‌رسانیم!!!!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
1
2
گر شد از جور شما خانه موری ویران// خانه خویش محال است که آباد کنید
یکی از ائمه محترم جمعه سالها پیش فرمودند: ما باید تلاش کنیم زمینه را برای ظهور امام زمان فراهم کنیم ... تا اینجا که راست فرمودند .
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان