تاریخ انتشار: ۰۷:۵۵ - ۲۴ مهر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

مدرسی، عضو شورای نگهبان: همانطور که تحریم به عنوان یک بلا، موجب رشد و کمال ایران شده، کرونا را هم می‌توان به نعمت مبدل کرد

امام جمعه موقت یزد گفت: جنایت کشتار مسلمانان نمازگزار در افغانستان نشان دهنده بیچارگی و رسوایی آمریکا است.

امام جمعه موقت یزد

رویداد۲۴آیت الله سید محمدرضا مدرسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد با محکومیت انفجار تروریستی در افغانستان گفت: آمریکا پس از شکست و خروج افتضاح آمیز از افغانستان با حقد و کینه بیشتری درصدد انتقام است و بر این اساس با تحریک داعشی‌ها و انتحاری‌های نادان بیش از ۱۰۰ مسلمان شیعه افغانستانی در حال نماز و عبادت خدا را در روز جمعه به خاک و خون کشید. آمریکا درصدد انتقام از جهان اسلام است

وی افزود: این جنایت تروریستی که به شهید و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ مسلمان افغانستانی انجامید با محکومیت جهانی مواجه شد به گونه‌ای که حتی دشمنان در قبال این جنایت واکنش نشان دادند.
بیشتر بخوانید: علم‌الهدی: آمریکا برای راه‌اندازی جنگ شیعه و سنی کور خوانده
امام جمعه موقت یزد تأکید کرد: این جنایت نشان دهنده بیچارگی آمریکایی است که رسوای جهان شده است.

مدرسی با اشاره به حوادث خونین روز گذشته در لبنان اظهار داشت: توطئه آمریکا در لبنان به برکت مقاومت حزب الله و همپیمانان داخلی و حمایت‌های ایران به بن بست رسیده و این کشور نتوانست به اهداف خود برسد. جنایت خونین در لبنان که به دست عوامل آمریکا رقم خورد، تکرار جنایت افغانستان به شیوه‌ای دیگر بود.

وی دولت آذربایجان را نسبت به گرفتار شدن در توطئه آمریکا برحذر داشت و ادامه داد: دولت و رئیس جمهور آذربایجان بدانند در منطقه اسلامی و همسایگی جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنند و نباید دشمنان اسلام را در کشور خود و مرز‌های ایران راه دهند.

امام جمعه موقت یزد در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه گفت: یکی از مهمترین رویدادی هفته آینده را هفته وحدت تشکیل می‌دهد. شیعیان و اهل تسنن اشتراکات بسیار زیادی دارند، اما در حالی که دشمن به شدت درصدد زدن ریشه اسلام است، شاهد اختلافات شدید میان مسلمانان هستیم.

وی تصریح کرد: این اختلافات به جایی رسید که شاهد سربرآورده تکفیری‌ها بودیم تا کشتار میان مسلمانان را ترویج داده و دشمنان به نظاره این جنگ میان امت اسلامی بپردازند.

مدرسی درباره تداوم بیماری کرونا در جامعه خاطرنشان ساخت: ویروس خطرناک و منحوس کرونا مشکلات فراوانی به وجود آورده و صدمه‌های اقتصادی و اجتماعی و روانی زیادی را پدیده آورده است، اما متاسفانه برای رفع این بلا فقط به مسائل مادی بسنده و از راهکار‌های معنوی غفلت شده است.

وی افزود: کرونا یک بلا است و همانگونه که تحریم به عنوان یک بلا، موجب رشد و کمال ایران شده است، در صورت برخورد صحیح با کرونا می‌توان این بلا را به نعمت مبدل ساخت.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: دولت به شدت تلاش می‌کند مشکلات اقتصادی و سایر مشکلات کشور را برطرف کند و امیدواریم بتواند در این زمینه موفق باشد.

وی در بخش پایانی خطبه‌های نماز جمعه، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و ادامه داد: از تلاش‌های عزیزان نیروی انتظامی که بازوان توانای جمهوری اسلامی در حفظ امنیت مردم هستند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
معاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
0
2
رشد و کمال ناشی از تحریم چی بود امام جمعه شهر یزد؟ چرا مردم این رشد و کمال ندیدن؟ مردم فقط فلاکت و خط فقر و استرس چشیدن، خدا لعنت کنه قوم ظالم را!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
0
2
وقتی فشارها روی گرده مردم باشد رفع بلا کار اسانی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
0
0
بله برای شماها همه چی نعمته
تحریم کرونا. جنگ
بیچاره مردم
نظرات شما
پیشخوان