تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۲۴ مهر ۱۴۰۰

تداوم محدودیت‌های تردد در محورهای شمال

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به ادامه محدودیت تردد در محورهای شمال، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۳هزار و ۷۲۵ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۸۱هزار و ۷۷۴ دستگاه خودرو به مبدا برگشت داده شدند.

محدودیت‌های کرونایی

رویداد۲۴ هادی عبادی سرپرست پلیس راه مازندران امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورها به‌صورت عادی و روان است و از لحاظ جوی نیز مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی در محورهای مازندران درحال اجرا است، افزود: محدودیت‌های کرونایی  به‌صورت هوشمند در محورهای شمال اعمال می‌شود.

سرپرست پلیس راه مازندران اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۵ دستگاه خودرو به‌صورت دستی اعمال قانون و  ۳۵ دستگاه خودرو به مبدا بازگشت داده شدند.

این مسؤول تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۳هزار و ۷۲۵ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۸۱هزار و ۷۷۴ دستگاه خودرو به مبدا برگشت داده شدند.

عبادی به ترافیک سنگین شب گذشته در مسیرهای خروجی محورهای شمال اشاره و بیان کرد: محدودیت یک‌طرفه اعمال نشده و جاده دوطرفه بوده است.

وی در پایان گفت: تاکید ما به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری و در صورت ضرورت رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب است.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان