تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۲۴ مهر ۱۴۰۰

جدیدترین قیمت‌های طلا و سکه در بازار

امروز قیمت هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۱ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۶۷ هزار تومان افزایش یافت.

جدیدترین قیمت‌های طلا و سکه در بازار

رویداد۲۴  امروز شنبه (۲۴ مهر ۱۴۰۰) در حدود ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۱ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۶۷ هزار تومان افزایش یافت.

اما امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۱ میلیون و ۲۹۸ هزار تومان معامله شد که نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته قیمت آن ۳ هزار تومان ارزان‌تر شد.

نیم‌سکه بهار آزادی نیز با قیمت ۵ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۲۰ هزار تومان کاهش یافت.

ربع‌سکه بهارآزادی نیز امروز با قیمت ۳ میلیون و ۴۹۲ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۸ هزار تومان کمتر شد.

قیمت هر سکه یک گرمی نیز به ۲ میلیون و ۱۹۷ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۵هزار تومان ارزان‌تر شد.

قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۱۴۰هزار رسید که نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته یک هزار و ۴۰۰ تومان کاهش یافت.

امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ۱۷۶۷ دلار اعلام شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان