تاریخ انتشار: ۰۸:۰۵ - ۲۷ مهر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

تغییرات گل محمدی در ترکیب پرسپولیس/ خداحافظی ۳ بازیکن پرسپولیس با ترکیب اصلی!

شنیده‌ها حکایت ازآن دارد که یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است تغییراتی اساسی در ترکیب تیم پرسپولیس به وجود بیاورد.

 ترکیب پرسپولیس

  رویداد۲۴ پرسپولیس نماینده کشورمان در بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با ترکیب حامد لک، سید جلال حسینی (کاپیتان)، فرشاد فرجی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، میلاد سرلک، رضا اسدی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر برابر الهلال عربستان صف آرایی کرد.

فوتبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۳ نماینده داشت که استقلال و تراکتور با قبول شکست مقابل حریفان خود از صعود به مرحله یک چهارم نهایی باز ماندند. پرسپولیس تنها تیم ایرانی بود که موفق شد با شکست استقلال تاجیکستان به جمع هشت تیم نهایی صعود کند. شاگردان یحیی گل محمدی در شرایطی به دیدار الهلال در عربستان رفتند که سال گذشته به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده بودند.


بیشتر بخوانید: حاشیه بازی الهلال و پرسپولیس/درگیری لفظی نعمتی و لک وسط زمین


حریف پر ستاره پرسپولیس در راه صعود به نیمه نهایی که در مرحله قبل استقلال را شکست داده بود، اما کمتر کسی فکرش را می‌کرد الهلال بتواند با اختلاف ۳ گل قهرمان ایران را شکست دهد اما...

الهلال بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و در نیمه اول نمایش بهتری از خود ارائه کرد و با یک گل کار را به سود خود به پایان رساند. پرسپولیس در نیمه دوم پیش از اینکه برنامه‌های خود برای جبران گل خورده را شروع کند، دروازه اش را برای بار دوم در دقیقه ۵۰ باز شده دید تا کار سخت‌تر شود. الهلال در میان تشویق بی امان هوادارانش که از دقیقه یک تا پایان مسابقه ادامه داشت گل سوم را هم به ثمر رساند و با حفظ همین نتیجه، ۳-۰ بر پرسپولیس غلبه کرد و حریف النصر در نیمه نهایی شد.

در این دیدار اغلب بازیکنان پرسپولیس نمایشی مأیوس کننده داشتند و بر همین اساس شنیدیم یحیی گل محمدی به شدت از عملکرد ۳ بازیکن خودش در خطوط دفاع، هافبک و حمله ناراضی است.

سرمربی پرسپولیس اصلا فکرش را نمی‌کرد شاگردانش محو بازی الهلال و بازیکنان این تیم شده و نتوانند عملکرد معمولی خود را ارائه دهند.

در همین ارتباط شنیدیم یحیی گل محمدی در آستانه دیدار با فولاد خوزستان قصد دارد انقلابی در ترکیب اصلی خودش در خطوط سه گانه ایجاد کند. او می‌داند اولین بازی پرسپولیس آن هم پس از شکست سنگین برابر الهلال عربستان چقدر می‌تواند مهم باشد.

براین اساس شنیده می‌شود گل محمدی یک مدافع، یک هافبک و یک مهاجم از ترکیب اصلی بازی با الهلال را احتمالا در دیدار با فولاد روی نیمکت بنشاند. باید منتظر مانده و ببینیم ترکش شکست تلخ مقابل الهلال به کدام ۳ بازیکن اصابت می‌کند؟!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: یحیی گل محمدی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
4
1
اگه استقلال را در مقابل الهلال خلع سلاح نمی کردند برابر ۶و۷ سال گذشته بهترین بازیکنان استقلال را پر دادند ویا فروختند استقلال با یاران تقریبا متوسطه با تمرین چند روزه به ديدار الهلال رفت همه دیدند الهلال با دو و سه موقعیت گل زد و برعکس استقلال چندین موقعیت گل داشت و پرسپولیس با ثبات چندین ساله که همه داستانش را می دانیم در مقابل الهلال تسلیم محض بود یاد آوری الهلال در کشور رش فقط از تیم ایرانی به استقلال باخت
پاسخ ها
عادل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
اقایی که میگی ثبات پرسپولیس فرجی و اقایی و اسدی و عیسی و پهلوان رو یه فصله گه داره از کی تا حالا با موندن بازیکن یه فصل ثبات لیجاد میشه دوما بازیکنای پرسپولیس تیم ملی بودند و اصلا نفس نداشتند نمونش وحید و ترابی ثالثا ما بازی تدارکاتی با تیم کاملمون نداشتیم در حالی که الهلال شش بازی تو لیگ انجام داد و کاملا اماده بودند الهلالی که شما باهاشون بازی کردید اولین بازیشون بود ک کنار هم بودند و کاملا با هم جور نشده بودند و گرنه تو اون شرایط پرسپولیس جرشون می داد
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
0
0
پرسپولیس با ثبات .یاخدا .شاید منظورت ی پرسپولیس دیگه هست . پرسپولیس هرساله بهترین بازیکنانش جدا میشن .تیم ملی هفتاد درصدش بازیکنان جداشده پرسپولیس هستند .چند درصد بازیکنان جدا شده استقلال تیم ملی هستند خخخخخ
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
0
0
معلومه که میبره پرسپولیس بازیکن از دست داد الهلال خرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
0
0
... بخور باووو
نظرات شما
پیشخوان