تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰

صدای سرمربی النصر بابت داوری در بازی با الهلال درآمد

سرمربی تیم فوتبال النصر پس از شکست مقابل الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شدت از داور انتقاد کرد.

صدای سرمربی النصر بابت داوری در بازی با الهلال درآمد

رویداد۲۴  شب گذشته در چارچوب نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الاهلی مقابل النصر به برتری ۲ بر یک رسید و راهی فینال شد. در این بازی در دقیقه ۲+۴۵ داور مسابقه بازیکن النصر به نام «علی لاجامی» را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد که حواشی زیادی را به همراه داشت.

پدرو ایمانوئل، سرمربی النصر پس از این باخت گفت: الان آرام‌تر از زمان پایان بازی هستم. این بازی پر از اتفاقات و تصمیم تاثیر گذار بود. در ابتدای مسابقه ما فشار خوبی نداشتم، ولی سعی کردیم ایجاد موقعیت کنیم. در این زمان حریف به ما گل زد و ما عقب افتادیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول مسابقه متعادل بود و می‌توانست از بازی لذت برد، ولی در انتهای نیمه اول یک اخراج همه چیز را عوض کرد. پیش از اخراج لاجامی داور یک کرنر واضح را برای ما نگرفت. همه بازیکنان الهلال هم این صحنه را دیدند، ولی داور آن را نگرفت و تصمیمی اشتباه اتخاذ کرد.

سرمربی النصر گفت: بقیه داوران نیز می‌توانستند به داور مسابقه کمک کند، ولی این اشتباه تصحیح نشد. من به بازیکنانم بسیار افتخار می‌کنم، زیرا با وجود این اشتباهات ما نمایش خوبی داشتیم. داور در این مسابقه حتی زمان‌های تلف شده را نیز به درستی اعلام نکرد.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: الهلال ، النصر
نظرات شما
پیشخوان