تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۳۰ مهر ۱۴۰۰

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان

پرسپولیس در اولین بازی خود در رقابت‌های لیگ برتر در اهواز مقابل فولاد به میدان می‌رود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان

رویداد۲۴ به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس از ساعت ۱۸ امروز _جمعه ۳۰ مهرماه_ در هفته اول رقابت‌های لیگ بیست و یکم به مصاف فولاد خوزستان می‌رود. قرمز‌ها بعد از باخت سنگینی که به الهلال عربستان داشتند تلاش می‌کنند از نظر روحی_روانی خود را برای دفاع از عنوان قهرمانی آماده کنند و به نوعی اتفاقات تلخ روز‌های اخیر را به دست فراموشی بسپارند. از طرف دیگر شاگردان ویسی انگیزه‌های زیادی دارند تا سرخ پوشان را در اهواز شکست دهند و باید دید چه میزان از امتیاز میزبانی خود استفاده خواهند کرد.

لک، گلر ثابت قرمز‌ها

"حامد لک" گلر مطمئن این روز‌های پرسپولیس است و به نظر می‌رسد در این دیدار فیکس باشد این در حالی است رادوشویچ گلر کروات پرسپولیس باز هم دور از میادین است، وی مصدومیت جزئی دارد و لک درون دروازه خواهد ایستاد.

خط دفاعی با حضور سید جلال

مهدی شیری، سعید آقایی، سید جلال حسینی و فرشاد فرجی چهار مدافع قرمز‌ها برابر حریف هستند. فرجی و حسینی در خط دفاعی، می‌توانند زوج مناسبی برای پرسپولیس در پست تدافعی تیم باشند. رهبری خط دفاعی پرسپولیس با حضور سید جلال حسینی می‌تواند خیال قرمز‌ها را در این خط راحت نگه دارد.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمزپوشان، میلاد سرلک، مهدی ترابی، امید عالیشاه و رضا اسدی هستند. یحیی گل‌محمدی برای این دیدار کمال کامیابی‌نیا را در اختیار خواهد داشت، اما سرلک در ترکیب حضور دارد و وی می‌تواند در نیمه دوم وارد زمین شود.

مهاجمان

وحید امیری و مهدی عبدی مهاجمان پرسپولیس در میدان خواهند بود. بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس آن‌ها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد. در کنار دو مهاجم پرسپولیس، عیسی آل کثیر دیگر مهاجمان آماده قرمز‌ها می‌تواند در نیمه دوم برای کمک به خط حمله این تیم وارد زمین شود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان

حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، مهدی شیری، سعید آقایی، رضا اسدی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، مهدی ترابی، وحید امیری و مهدی عبدی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس ، لیگ برتر
نظرات شما
پیشخوان