تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

چه کسی به استاندار آذربایجان شرقی سیلی زد؟

مراسم معارفه عابدین خرم استاندار استان آذربایجان شرقی با حاشیه‌هایی همراه بود و از یک فرد سیلی خورد.

چه کسی به استاندار آذربایجان شرقی سیلی زد؟

رویداد۲۴ در آیین معارفه زین‌العابدین خرم رضوی استاندار آذربایجان شرقی با حضور وزیر کشور، یکی از شرکت کنندگان با رفتن روی سن، به صورت وی سیلی زد. هنوز انگیزه او از این اقدام مشخص نشده است. خبرگزاری فارس نوشته: کسی که امروز به خرم فرمانده پیشین سپاه و استاندار جدید آذربایجان شرقی، سیلی زد، علیزاده نام دارد و از «پرسنل نیرو‌های مسلح» است و «به‌دلایل نامشخص و خصومت شخصی» این سیلی را نواخته است. فارس ننوشته این فرد به کدام دسته از نیرو‌های مسلح وابسته است و چه دشمنی شخصی با استاندار جدید داشته است.


 بیشتر بخوانید: درگیری شدید در مراسم معارفه استاندار آذربایجان شرقی +فیلم


دلیل سیلی خوردن استاندار آذربایجان شرقی

اگرچه دولت رئیسی با انتصاب ۶ استاندار در یک هفته رکوردشکنی کرد، اما مهمترین رکوردشکنی در استان آذربایجان شرقی رخ داد؛ جایی که در حضور سردار وحیدی وزیر کشور، یکی از سرهنگ‌های سپاه عاشورا سیلی محکمی به گوش سردار عابدین خرم استاندار جدید آذربایجان شرقی زد.

به محض انتشار این فیلم سوالات زیادی درباره انگیزه ضارب مطرح شد که چرا باید در چنین مراسم رسمی انتقام خود را از استاندار بگیرد. پیگیری‌ها نشان می‌دهد علیزاده فرزند شهید بوده که در بخش کارگزینی سپاه استان آذربایجان شرقی مشغول بوده است. برخی منابع خبری به رویداد‌۲۴ گفته‌اند سردار خرم در دوره حضور در سپاه با این فرد رابطه خوبی نداشته و این اختلافات در این مراسم اینگونه پیامد داشته است. مشخص نیست این روایت تا چه اندازه صحیح است.

خبرگزاری فارس پس از انتشار این فیلم در گزارشی نوشت که این فرد از «اخراجی‌های سپاه» بوده است. این روایت توسط منابع خبری رویداد‌۲۴ تایید نشده است و در مقابل گفته شده برای این فرد مشکلی پیش آمده بود که سردار عابدین خرم را مقصر اصلی آن می‌دانست.

فیلم سیلی خوردن عابدین خرم

واکنش خبرگزاری سپاه به سیلی خوردن استاندار

خبرگزاری فارس در اقدامی بی‌سابقه، عجیب‌ترین نوع خبرسازی را انجام داه و نوشته به خاطر اینکه یک مرد به همسر وی واکسن زده، آن مرد عصبانی شده است: «همسر شهروند مذکور، روز گذشته برای تزریق واکسن کرونا به یکی از مراکز درمانی استان مراجعه کرده که در آن مرکز، به علت نبود واکسیناتور زن، یک واکسیناتور مرد اقدام به تزریق واکسن برای همسر وی کرده است که همین موضوع، باعث عصبانیت شدید نامبرده شده است!!!»

در ادامه این خبرسازی آمده است: «یکی از مسؤولان ارشد استانداری آذربایجان شرقی که از جزئیات این اتفاق مطلع شده بود پس از پایان مراسم، درباره علت بروز این مشکل تصریح کرد که مراکز متعددی برای آقایان و خانم‌ها در سراسر استان به‌صورت مجزا و با رعایت حدود شرعی و اخلاقی در نظر گرفته شده که فرد مذکور می‌توانست به این مراکز مراجعه کند با این حال، ظاهراً به مرکزی مراجعه کرده که در آن روز، استنثناءً واکسیناتور زن حضور نداشته و یک واکسیناتور مرد اقدام به این کار کرده در حالی که خانم ایشان می‌توانست مانع از تزریق واکسن توسط واکسیناتور مرد شود که البته همین موضوع هم در حال پیگیری است.»

در حالیکه چنین عجایبی در فارس منتشر شده، برخی کانال‌های خبری عکسی از موجودی حساب یک خانم در آذربایجان شرقی منتشر کردند و نوشتند در آن لحظه حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار میلیارد در آن حساب بوده است. برخی نیز مدعی شدند آن حساب متعلق به همسر استاندار است و گفتند مشکل فردی که سیلی زده با استاندر به خاطر همین موضوع بوده است. این روایت البته نامعلوم است و مشخص نیست چقدر واقعیت داشته باشد یا اساسا به این موضوع مربوط باشد، اما هر چه هست باعث شده اخبار از یاد رفته گذشته برای بار دیگر به یاد آورده شود.

نماینده آذربایجان: فردی که به استاندار سیلی زد، فرزند شهید بود

الله وردی دهقانی نماینده ورزقان در استان آذربایجان شرقی به رویداد‌۲۴ گفته کار آن فرد بسیار زشت بوده و ما مطلع هستیم که آن فرد علیراده بوده و فرزند شهید هم بوده است. دهقانی همچنین گفته هنوز درباره اینکه فرد در بازداشت است، اطلاعی به دست ما نرسیده اما فکر نمی‌کنم بازداشت باشد.

واکنش استاندار آذربایجان شرقی به سیلی خوردنش

عابدین خرم درباره اینکه چرا سیلی به صورتش زده شده، چیزی نگفته و تنها به همین بسنده کرده که «این فرد دشمن است» اما توضیح نداده این دشمنی به چه دلیل بوده یا چرا فردی را که دشمن بوده، در مراسم معارفه دعوت کرده‌اند!

خرم همچنین گفته این فرد را نمی‌شناسد. این روایت توسط منابع خبری رد شده زیرا این موضوع که آنها پیش از آن با یکدیگر همکار بوده‌اند، مورد قبول همه بوده است.

استاندار جدید آذربایجان شرقی گفته «من زمانی که در سوریه بودم بارها قرار بود توسط دشمن کشته شوم و گلوله روی شقیقه من گذاشتند اما من عامل هتک‌حرمت خود در آیین معارفه را نمی‌شناسم و او بخشیدم و شکایتی از او ندارم. ما ایشان را در صف دشمن می‌دانیم، ولی می‌بخشیم!» 

در واکنش به سیلی زدن به استاندار جدید آذربایجان شرقی، دادستان تبریز گفته هویت کسی که امروز به استاندار جدید آذربایجان شرقی سیلی زد روشن شده و برای بررسی این «حادثه دستور فوری صادر کرده است»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: آذربایجان شرقی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
محبوب از تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
0
1
البته اینرا مسولان باید متوجه شوند که مردم خیلی عصبانی هستند و عملکرد مسولان را در اداره کشور اصلا قبول ندارند منخودم یک جانباز هستم و بازنشسته یکی از کارخانجات دولتی که به اسطلاح خصوص شده است دوسال پیش از من مدرک گرفتند برای هدیه ازدواج فرزندم و اوخار سال 99 شنار حساب ئ شبا گرفتند که هدیه ازداج را پرداخت کنند ایا شما به جای بودید عصبانی نمی شدید تا حالا چندین بار به بنیاد مراجعه کردم و چند باز زنگ زدم مسولان بنیاد تبریز می گویتند باید تهران پول دهم و ما هم هدیه ازدواج فرزند شما را پرداخت کنیم شما در کجا سراغ دارید حالا منکه جانباز هستم چرا اینقدر با اعصاب ما بازی کنند انهم یک ارگان انقلابی و یکبار عصبانی شدم و به مسول بنیاد گفتم از ان اختلاسها به اندازه موییبه ما بدهند مگر چقدر پول است فوقش سه میلیون مسولان اصلا به فکر مردم نیستند در بین مردهم شایعه شده که به جانبازان خوب رسیدگی می کنند ما تهمت بعضی مردم را تحمل کنیم یا بی توجهی مسولان به جانبازان را اگر خواستید اطلاعات کامل می دهم و چند بار هم از طریق اینترنت به بنیاد تهران هم نامه نوشتم ولی زهی خیال باطل
سیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
1
2
باید قلم دست اون اقارو بشکنن که دیگه از این غلطها نکنه و دنیا به ما بخنده آقای خرم هم نباید این .... رو ببخشه که درس عبرت بشه
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
0
0
ببین با بد بخت چکار کردن که کنترل اعصابش را از دست داده !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
1
0
این بخشش بیمورد خیلی چندش آوره اون طرف بایستی محاکمه بشه بدون بخشش و اغماض
ناشناس
|
France
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
0
0
موجودی اون خانم نزدیک یک سال هست که در اومده و خانم همون سردار سیلی خوره جامعه هستش چرا نمیخاهند این چیزا رو ببینند
نظرات شما
پیشخوان