تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۰۴ آبان ۱۴۰۰

پرسپولیس فقط در این صورت صدرنشین می‌شود!

پرسپولیس در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر میهمان نساجی مازندران است.

پرسپولیس

رویداد۲۴ هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر با انجام دو بازی دیگر روز چهارشنبه به پایان می‌رسد که در مهمترین بازی، پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی، در خانه میزبان تیم نساجی مازندران است. شاگردان یحیی گل محمدی در هفته نخست برابر فولاد به برتری ۳ بر یک رسیده اند و پیش از این بازی با همان سه امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته اند.

حضور پرسپولیس در این جای جدول به این دلیل است که این تیم هنوز بازی دومش در لیگ برتر را انجام نداده است. البته پرسپولیسی‌ها می‌توانند بسته به شرایطی همین فردا به صدر جدول لیگ برتر برسند. فعلا تیم‌های سپاهان، گل گهر و استقلال تنها تیم‌های ۶ امتیازی لیگ برتر هستند که هر کدام به دلیل تفاضل گل در رده‌های اول تا سوم ایستاده اند. پس تا به اینجا و پیش از قانون شدن بازی رودررو برای تعیین جایگاه تیم‌ها در جدول، پرسپولیس اگر بتواند تفاضل گلش را بهتر از سپاهان صدرنشین کند می‌تواند جای این تیم را در جدول رده بندی بگیرد.


    بیشتر بخوانید: خطر جدایی ستاره پرسپولیس


    سرخپوشان تهرانی فعلا تفاضل گلشان مثبت ۲ است و سپاهان مثبت ۵. پس، پرسپولیس فقط در یک شرایط به صدر جدول در پایان هفته دوم می‌رسد که نساجی را با اختلاف سه گل یا بیشتر از پیش رو بردارد. اگر اختلاف بیش از سه گل باشد که با تفاضل گل بهتر به صدر می‌رود، ولی اگر اختلاف همان سه گل هم باشد، تفاضل گل دو تیم مثبت ۵ می‌شود، ولی چون تعداد گل‌های زده پرسپولیس بیش از رقیب اصفهانی می‌شود، آن وقت پرسپولیس به صدر جدول می‌رسد.

    حالا فقط یک بحث می‌ماند و آنهم اینکه آیا پرسپولیس توانایی برتری با این اختلاف گل برابر نساجی را دارد؟

    منبع: فرارو
    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    برچسب ها: پرسپولیس
    نظرات شما
    نظرسنجی
    آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
    پیشخوان