تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۰۶ آبان ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور:

به یک فهم واحد و مشترک با دولت جدید دست یافته ایم/ ساختار پدافند سایبری کشور با همکاری دولت سیزدهم تقویت می‌شود

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: ما به یک فهم واحد و مشترک با دولت دست یافته‌ایم و این امید وجود دارد تا عقب‌ماندگی‌های دولت قبل برطرف شود.

به یک فهم واحد و مشترک با دولت جدید دست یافته ایم/ ساختار پدافند سایبری کشور با همکاری دولت سیزدهم تقویت می‌شود

رویداد۲۴ سردار غلامرضا جلالی در سفری به قم و در دیدار با آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی با اشاره به اینکه افزایش سطح توان و بازدارندگی دفاعی کشور سبب شده است تا دشمن به سمت مدل جدیدی از تهدیدات گرایش پیدا کند، گفت: در شرایط فعلی دشمنان در تلاش هستند تا در حوزه‌های نوپدیدی مانند فضای سایبری دشمنی‌های خود را علیه ملت ایران اعمال کنند.

وی با تاکید بر اینکه ساختار دفاع نوین در قالب پدافند غیرعامل با تدبیر مقام معظم رهبری قریب به دو دهه است که در کشور شکل گرفته است، تاکید کرد: پدافند غیرعامل تلاش دارد تا یک لایه دفاعی در بخش‌های اجرایی کشور سامان دهد و این امیدواری وجود دارد تا در دولت سیزدهم این مهم به سرانجام برسد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه متاسفانه یکی از عبرت‌های دولت دوازدهم این بود که در حوزه جنگ سایبری ساده‌انگاری و غفلت می‌کرد، ادامه داد: این رویکرد در دولت جدید متفاوت است و ما به یک فهم واحد و مشترک با دولت دست یافته ایم و این امید وجود دارد تا عقب ماندگی‌های دولت قبل برطرف شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: پدافند غیر عامل
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
0
0
تو مگر یک دولت دیگر هستی!؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان