تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۰۷ آبان ۱۴۰۰

ارتباط انسان‌ها در عکاسی استیومک کوری

استیومک کوری (‎Stive Makory) یکی از بهترین عکاسان جهان در قرن اخیر بخاطرکیفیت بی نظیر عکسهایش از فرهنگها و سنتهای کشورهای مختلف جهان یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین عکاس معاصر است وی با رویکرد ژورنالیستی زیرکانه خود در زمینه عکاسی ، نمادین ترین تصاویر قرن های ۲۰ و ۲۱ را ثبت کرده است.

ارتباط انسان‌ها در عکاسی استیومک کوری

رویداد۲۴ استیومک کوری در سال ۱۹۵۰ درایالت فیلادلفیا آمریکا به دنیا آمد او دانش آموخته فیلمسازی در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا است بعد از پایان تحصیلاتش بجای سینما به عکاسی علاقمند شد او تحت تاثیر عکسهای هنری کارتیه برسون ، دوروتیا لنگ و واکر اوانز قرار گرفت طوری که به عنوان عکاس خبری در روزنامه های محلی مشغول به کار شد.

مک کوری کار عکاسی خبری را از جنگ شوروی در افغانستان شروع کرد و از اکثر کشمکش‌های منطقه خاورمیانه از جمله جنگ ایران و عراق عکاسی کرد. وی همچنان کار کردن روی تضاد‌ها و کشمکش‌های بین‌المللی را ادامه داد، از جمله جنگ‌های بیروت، کامبوج، فیلیپین، جنگ خلیج و جنگ افغانستان. عکس‌های مک کوری به صورت جهانی در مجلات زیادی به چاپ رسید ، در سال ۱۹۷۹ با عکاسی از وقایع و جنگهای افغانستان و شوروی توانست توجه همگان را به خود جلب کند. دستاورد این ثبت ها جوایز بین المللی متعددی از جشنواره های گوناگون برایش بود. در تصاویر روز عکس هایی از ارتباط انسان ها را در عکاسی استیومک کوری ببینید.

منبع: yphc

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تصاویر روز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان