تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰

سرمربی سابق آبی‌ها: انتظار نداشته باشیم استقلال مانند پرسپولیس بازی کند!

سرمربی پیشین استقلال معتقد است تغییرات فراوان در ترکیب این تیم سبب شده انتظارات از آبی‌پوشان، همانند انتظارات موجود از سپاهان و پرسپولیس باشد.

استقلال و پرسپولیس

رویداد۲۴ عبدالصمد مرفاوی با تمجید از عملکرد آبی‌پوشان گفت: مشخص بود تیم در زمین برنامه دارد و مطابق آن بازی می‌کند. مهم این بود که استقلال به گل برسد و دیدیم که ذوب‌آهن قبل از گل نخست، بازی را بسته بود. زدن گل اول بسیار مهم بود. پس از این گل، بازیکنان ذوب‌آهن جلو کشیدند و استقلال هم در دفاع و حمله برنامه‌ریزی داشت. انتقال از دفاع به حمله و برعکس، در استقلال به خوبی انجام می‌شد و تیم بازی قابل قبولی ارائه کرد. این برد به این خاطر شیرین بود که امتیازی از دست ندادیم.

 سرمربی پیشین آبی‌پوشان اظهار داشت: استقلال در این برهه باید امتیازات را جمع کند تا از رقبای خود عقب نماند. عملکرد تیم بازی به بازی بهتر می‌شود و استقلال باید بیشتر به فکر نوع بازی خود باشد و عملکردش را ارتقا دهد. تیم‌ها با گذشت زمان، شناخت بیشتری نسبت به استقلال پیدا می‌کنند و مهم این است که تیم مجیدی، شکل تیمی خود را تقویت کند.


بیشتربخوانید: استقلال و پرسپولیس قهرمان نمی‌شوند!


مرفاوی در مورد حریف اصلی استقلال برای قهرمانی در لیگ بیست‌ویکم خاطرنشان کرد: پرسپولیس و سپاهان شاکله تیمی خود را حفظ کرده‌اند و می‌توانند رقبای اصلی استقلال باشند. گل‌گهر سیرجان هم یکی از مدعیان است که بازیکنان اصلی خود را نگه داشته است. استقلال نفرات زیادی از دست داده است و نباید انتظار داشته باشیم مانند سپاهان و پرسپولیس بازی کند. البته استقلال می‌تواند باکیفیت‌تر از این باشد و نباید در روند امتیازگیری این تیم هم اختلالی ایجاد شود.

وی درخصوص عملکرد مصطفی آجورلو در باشگاه استقلال و پافشاری او برای دریافت درآمد حاصل از تبلیغات محیطی عنوان کرد: دولت نمی‌تواند به استقلال و پرسپولیس بودجه بدهد و باید امور خود را با کارگزار بگذرانند. می‌توان با تفاهم و تعامل، کار را با آرامش پیش برد تا ضربه‌ای به گروه فنی وارد نشود. خیال کادر فنی راحت است و به نظر می‌رسد شرایط خوبی برقرار است. با این حال الان نمی‌توانیم درباره مدیریت آجورلو در استقلال تصمیم بگیریم و باید ببینیم چه اتفاقاتی در آینده رخ می‌دهد.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان