تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰

استانداری صعود به کوهستان‌های تهران را محدود کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به بارش برف و باران در ارتفاعات این استان اعلام کرد: صعود به ارتفاعات این منطقه با توجه به شرایط جوی محدود و با همکاری پلیس کوهستان و مدیریت بحران فرمانداری‌ها انجام می‌شود.

استانداری صعود به کوهستان‌های تهران را محدود کرد

رویداد۲۴ منصور درجاتی روز شنبه در این باره گفت: از کوهنوردان می‌خواهم جهت حفظ سلامت خود و دیگران از صعود به ارتفاعات بدون هماهنگی خودداری کنند.

وی با بیان اینکه صعود کوهنوردان ممنوع نیست و تنها با هماهنگی صورت می‌گیرد افزود: از شب گذشته در بیشتر نقاط استان بارش باران و در ارتفاعات شهرستان‌های شمیرانات و فیروزکوه شاهد بارش برف بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران ادامه داد: در حال حاضر نیز در بخش از مناطق استان شاهد بارش باران هستیم و تا این لحظه هیچ گونه آبگرفتگی در پایتخت و شهرستان‌ها اعلام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: بدلیل این بارش‌ها شاهد تصادفات در مسیر‌ها بودیم، اما این بارش‌ها تلفات جانی نداشته و طبق گزارشات انجام شده در ارتقاعات برف گیر استان نیز فردی بدلیل این بارندگی‌ها گرفتار نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران تاکید کرد: صعود به ارتفاعات استان تنها از مبادی ورودی و اصلی و با هماهنگی صورت می‌گیرد و به شهروندان توصیه می‌کنیم در این شرایط از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

از ساعات بامدادی شنبه با ورود سامانه بارشی شاهد بارش باران و برف در استان تهران هستیم که این شرایط در برخی نقاط همچنان ادامه دارد.

منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان