تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰

عاشقی؛ دلیل افت مهره کلیدی پرسپولیس!

یکی از بازیکنان اصلی و کلیدی پرسپولیس در هفته‌های اخیر و بازی با الهلال با افت محسوسی روبرو شده است.

بازیکنان پرسپولیس

رویداد۲۴ در هفته های اخیر پرسپولیس مقابل الهلال عربستان شکست سنگینی را متحمل شده و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. تیم مدافع عنوان قهرمانی البته در لیگ برتر عملکرد بهتری را به نمایش گذاشته و توانسته است در دو بازی اول و دوم برابر فولاد خوزستان و نساجی مازندران برنده شده و ۶ امتیاز را کسب کند.

شاید در ظاهر به نظر برسد این پرسپولیس آرام آرام به شرایط خوب گذشته بازمی‌گردد اما ...

یکی از بازیکنان پرسپولیس هنوز با شرایط ایده آل گذشته فاصله آشکاری دارد و این موضوع باعث تعجب همبازیان و مربیان او شده است. بازیکنی که داعیه بازی در تیم ملی را داشته و الحق و الانصاف هم شایسته حضور در جمع شاگردان اسکوچیچ است به تازگی نزول شدیدی کرده است. نزولی که شنیده می‌شود ربطی به تمرینات تیم یا مربیان پرسپولیس ندارد و به خارج از مستطیل سبز مربوط می‌شود!

یکی از همبازیان این بازیکن که رابطه بسیار خوبی هم با این بازیکن داشته و اغلب در سفرها هم اتاقی اوست ناخواسته پرده از راز طرف برداشت: «فلانی عاشق شده است و این روزها خیلی روی تمرینات و بازی‌های خودش تمرکز ندارد!»

این همبازی پرسپولیسی و هم اتاقی بازیکن کلیدی مورد نظر قصد داشت به نوعی از دوست صمیمی‌اش دفاع کند و این خبر را در اختیارمان گذاشت. البته این دوست صمیمی که رابطه بسیار دوستانه‌ای با همبازی خودش دارد اطمینان داد به زودی او دوباره همان مهره کلیدی پرسپولیس خواهد شد.

جالب‌تر آن که شنیده بودیم این بازیکن کلیدی و عاشق پیشه پرسپولیس چند صباحی است در اردوهای تیم کتاب می‌خواند و مطالعه می کند! او که پیش از این چندان اهل کتاب خواندن نبود حالا با این رفتارها تعجب سایر دوستانش را نیز برانگیخته است که ماجرا چیست؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس
نظرات شما
پیشخوان