تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

۴ تیم خاص لیگ برتر ایران

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی امروز به پایان می‌رسد که ۴ تیم امتیاز خاصی نسبت به بقیه دارند.

 لیگ برتر ایران

رویداد۲۴ هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر ایران امروز با انجام ۳ دیدار دیگر به پایان می‌رسد تا وضعیت عدد و ارقام در جدول رده بندی، آنهم حداقل بعد از گذشت سه هفته مشخص شود. رقابت‌های این هفته درشرایطی در حال پیگیری است که دو گروه ۴ تیمی خاص تا به اینجا می‌توانند در لیگ برتر حضور داشته باشند!

 ۴ تیم خاص گروه اول مربوط به تیم‌هایی است که هنوز در لیگ برتر گل نخورده اند. سپاهان و استقلال گل سرسبد این گروه هستند که بعد از سه بازی هنوز دروازه شان باز نشده است. دو تیم دیگر هم در این ردیف جا می‌گیرند: آلومینیوم اراک و پیکان. این دو تیم در ۲ بازی اول گلی نخورده و کلین شیت کرده اند.


بیشتربخوانید: ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر آلومینیوم


آلومینیوم که امروز باید در اراک به مصاف پرسپولیس برود و طبیعتا کار دشواری برای ماندن در این حلقه خواهد داشت. بازی پیکان با ذوب آهن در این هفته، اما لغو شده و مشخص نیست چه زمانی قرار است برگزار شود. پس دست کم تا یک هفته دیگر، پیکان در جمع این تیم‌های خاص باقی خواهد ماند.

۴ تیم خاص گروه دوم هم مربوط به تیم‌هایی است که تا به حال ۱۰۰ درصد پیروزی را داشته اند. دو تای اول با گروه خاص قبلی مشترک است: سپاهان و استقلال. این دو تیم بعد از سه بازی، با سه برد متوالی صدرنشین هستند. دو تیم گل گهر و پرسپولیس هم در دو بازی هفته نخست به برتری رسیده و امروز اگر بتوانند از سد رقبایشان عبور کنند این رکورد ویژه را حفظ خواهند کرد.

پرسپولیس از ساعت ۱۶ در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود و گل گهر هم از ساعت ۱۸ میزبان نساجی است.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: لیگ برتر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان