تاریخ انتشار: ۲۲:۱۳ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

انتقاد تند آیت الله نوری از صداوسیما/ بخشی از برنامه‌های صدا و سیما خلاف شرع است

یک مرجع تقلید گفت امروز با بسته شدن فضای مجازی مخالف هستم، اما باید نسبت به کنترل ناهنجاری‌های آن حساس بود. متاسفانه دشمنان، جوانان و خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده که در مقابل این نقشه دشمن باید اقدامات مناسبی انجام گیرد.

آیت الله نوری

رویداد۲۴  آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار حجت الاسلام آقا تهرانی رئیس و برخی اعضای کمیسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: اینکه ما قانونی را تصویب و ابلاغ کنیم، اما نظارت بر اجرا نداشته باشیم مؤثر نیست، بلکه باید با نظارت دقیق، در اجرای آن نیز سهیم باشیم.

وی با اظهار نگرانی از وضعیت صدا و سیما افزود: آیا واقعا صدا و سیمای ما در طراز کشوری که انقلاب کرد و اسلامی است، می‌باشد؟ بخشی از برنامه‌ها خلاف شرع است که باید جلوی آن گرفته شود.
بیشتر بخوانید: وقتی تندروها مراجع را هم هدف قرار می‌دهند
این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به فرهنگ غنی اسلام افزود: دنیای امروز تشنه حقایق اسلام است. امام رضوان الله تعالی علیه با قیام خویش نگاه جهانیان را به اسلام جلب نمود و یک شاکله خاصی به دنیا معرفی نمود و آن شاکله تدین و اسلام است. دنیای امروز که از زر و زور و تزویر، که تنها سرمایه دشمنان اسلام است خسته شده است و بدنبال حقیقت اسلام ناب محمدی است، امروز شما باید مسایل فرهنگی خارج از کشور را پیگیر باشید که آیا سازمان فرهنگ و ارتباطات توانست پیام فرهنگی انقلاب و ایران و اسلام را به جهان معرفی کند؟

آیت الله نوری همدانی در ادامه وضعیت فرهنگی در فضای مجازی را نگران کننده دانسته و افزود: امروز با بسته شدن فضای مجازی مخالف هستم، اما باید نسبت به کنترل ناهنجاری‌های آن حساس بود. متاسفانه دشمنان جوانان و خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده اند که در مقابل این نقشه دشمن باید اقدامات مناسبی انجام گیرد.

وی در پایان ایجاد شبهه در فضای مجازی نسبت به اسلام و انقلاب و شیعه را فراوان دانست که نیازمند پاسخگویی است.
منبع: ایلنا
برچسب ها: نوری همدانی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان