تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

نماینده مجلس: طرح رتبه بندی حق معلمان است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: شأن معلم شغل دوم و سوم برای تأمین حداقل‌های زندگی‌اش نیست، رتبه بندی حق مسلم و معوق فرهنگیان است.

 رتبه بندی معلمان

رویداد۲۴ کیومرث سرمدی واله در رابطه با رتبه بندی معلمان بیان کرد: شأن معلم شغل دوم و سوم برای تأمین حداقل‌های زندگی‌اش نیست.

وی با بیان اینکه رتبه بندی حق مسلم و معوق فرهنگیان است، یادآور شد: دولت قبل ۱۵ هزار میلیارد در لایحه با منابع نامطمئن پیش بینی کرده بود. نظر مجلس ۳۰ هزارمیلیارد بود و بالاخره با سقف ۲۵ هزار میلیارد تومان لایحه به کمیسیون رفت و ان‌شاءالله سازوکاری فراهم خواهد شد که بهبود را هم در معیشت معلم و هم کیفیت تعلیم و تربیت شاهد خواهیم بود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم افتخار دارد که بعد از ۱۰ سال از تصویب سند تحول بنیادین و متاسفانه تعلل دولت‌ها و مجالس گذشته، رتبه بندی را به تصویب و اجرا برساند.

سرمدی تاکید کرد: نیازی به نمایش و همایش نیست. معلمان عمل می‌خواهند و گرنه سخنرانی و شعار کم نشنیده‌اند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
0
0
بیچاره معلمان آش نخورده ودهن سوخته رسوامون کردین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
0
0
کاش این درخواست هرچه سریع تر به گوش مسولین برسد رمانی ما حق التدریس بودیم می بایست حق بیمه تابستان ازما بگیرند ولی تابستان جز سنوات به حساب آید چون معلمان رسمی هم تابستان کار نمی کنند دانشجوها تربیت معلم تابستان جز سنوات به حساب آمد ولی ما حاضریم حق بیمه بدهیم برای تابستان ولی به حساب سنوات ما بیاید
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان