تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰
دور جدید رقابت‌های آماری اپراتورهای زرد و فیروزه‌ای

مشترکان ایرانسل برخلاف همراه اول کاهشی شد!

همراه اول رکوردار بیشترین سهم بازار در میان سه اپراتور فعال کشورمان شد. این اپراتور که بیش از ۱۰۳ میلیون سیمکارت به مشترکانش در سراسر کشور واگذار کرده، با اختلاف قابل‌توجهی نسبت به دو اپراتور ام. تی. ان-ایرانسل و رایتل جایگاهش را در رتبه نخست تثبیت کرد.

مشترکان ایرانسل برخلاف همراه اول کاهشی شد!

رویداد۲۴  همراه اول رکوردار بیشترین سهم بازار در میان سه اپراتور فعال کشورمان شد. این اپراتور که بیش از ۱۰۳ میلیون سیمکارت به مشترکانش در سراسر کشور واگذار کرده، با اختلاف قابل‌توجهی نسبت به دو اپراتور ام. تی. ان-ایرانسل و رایتل جایگاهش را در رتبه نخست تثبیت کرد.

براساس گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سهم بازار همراه اول در سال‌های اخیر به‌طور مداوم رشد داشته، به‌طوری‌که در سه ماه دوم سال جاری نسبت به سه ماه اول نیز بهبود یافته است. این اپراتور هم اکنون ۵۳.۵۴ درصد از صنعت ارتباطات سیار کشور را اختیار دارد که در مقایسه با فصل بهار که این عدد ۵۳.۲۷ درصد بوده، رشد معناداری را نشان می‌دهد.

مشترکان ایرانسل برخلاف همراه اول کاهشی شد!

همراه اول بالاترین درصد پوشش خدمات ارتباطی را در کل کشور به خود اختصاص داد.

بد نیست بدانید همراه اول – به غیر سهم بازار – در حوزه ارائه خدمات اینترنت همراه نسل‌های دو، سه و چهار نیز در مقایسه با سایر اپراتور‌های فعال در کشورمان پیشتاز است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان