تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰

بهترین تورهای دبی

در دبی جاذبه‌های گردشگری، برج‌های بلند و معروف و سرگرمی‌های مختلف و جذابی وجود دارد و بسیاری از مسافران جذب این امکانات بی‌نظیر می‌شوند. یکی از جاذبه‌های گردشگری دبی نمایشگاه اکسپو است که در نمونه خود کار بسیار بزرگ وعجیبی تلقی می‌شود.

بهترین تورهای دبی

رویداد۲۴ تور دبی یکی از جذاب‌ترین تورهای آژانس‌های مسافرتی به‌شمار می‌آید که در سال‌های اخیر محبوبیت چشم گیری میان مردم ایران پیدا کرده است. این تور به‌دلیل هتل های دبی و سرگرمی‌های جذاب این شهر شهرت دارد. برای سفر به دبی به اطلاعاتی نیاز دارید که سفر بهتری برایتان رقم بزند. در دبی جاذبه‌های گردشگری، برج‌های بلند و معروف و سرگرمی‌های مختلف و جذابی وجود دارد و بسیاری از مسافران جذب این امکانات بی‌نظیر می‌شوند. یکی از جاذبه‌های گردشگری دبی نمایشگاه اکسپو است که در نمونه خود کار بسیار بزرگ وعجیبی تلقی می‌شود. دبی بدون هیچ ترسی میزبان این اتفاق بزرگ است. برای کسب اطلاعاتی مفید درباره سفر به دبی با ما همراه باشید.

معرفی شهر دبی

امروزه دبی به‌عنوان یک شهر توریستی و بازرگانی در جهان شناخته شده است. اقتصاد این شهر ابتدا با صنعت نفت شروع شد؛ ولی اکنون در صنعت گردشگر و توریستی هم بسیار موفق است. برخی از مردم به شهر زیبای دبی مهاجرت کرده‌اند یا ویزای این شهر گرم و زیبا را دارند. دبی در سال‌های اخیر با ساخت برج‌های بلند، بناهای زیبا با معماری مدرن، برگزاری رویدادهای تفریحی و ورزشی هیجان‌انگیز و... نظر دنیا را راجع‌به خود عوض کرده است.

بهترین زمان مسافرت

دبی هم مانند هر شهر دیگر در بعضی از فصل‌ها شرایط بهتری برای پذیرش مسافر دارد. این شرایط را آب‌وهوا و برگزاری فستیوال‌های مختلف تعیین می‌کنند.

بهار

یکی از بهترین فصل‌های سفر به دبی فصل بهار است. البته فروردین و اوایل اردیبهشت هوای دبی بسیار مطلوب می‌شود و می‌توانید با لباس‌های نخی به‌راحتی در خیابان‌های این شهر قدم بزنید. در این ایام قیمت تور دبی لحظه آخری کمی افزایش پیدا می‌کند. بسیاری از مسافران این فصل را برای خرید مناسب می‌دانند.

بهترین تورهای دبی

تابستان

فصل تابستان در دبی تقریبا غیرقابل تحمل است و یکی از گرم‌ترین ماه‌های این شهر به‌حساب می‌آید. البته در این ماه بسیاری از آژانس‌های مسافرتی تخفیف‌های ویژه‌ای برای مردم درنظر می‌گیرند. همچنین مراکز خرید و هتل های دبی در این فصل پیشنهادهای جذابی به مسافران می‌دهند.

پاییز

اوایل پاییز هوا هنوز گرم است و به‌خوبی نمی‌توان از در خیابان‌های دبی قدم زد. برای این کار باید محدودیت‌هایی از نظر زمانی برای خود معین کنید. اواخر پاییز دبی به یکی از بهترین مقصدهای گردشگری دنیا تبدیل می‌شود که اتفاقا گردشگران زیادی آن را برای سفر پاییزی انتخاب می‌کنند. این فصل بهترین زمان خرید تور اکسپو دبی است.

زمستان

بهترین زمان سفر به دبی فصل زمستان است. در این فصل هوای دبی عالی می‌شود! شما می‌توانید با کم‌ترین لباس در این شهر بگردید و از هوای معتدلش لذت ببرید. به‌دلیل تحویل سال میلادی در فصل زمستان این فصل پرگردشگرترین فصل سال در دبی است. این شهر جذاب در این فصل دوبرابر فصل‌های دیگر مسافر را در دل خود جای می‌دهد. این فصل بهترین زمان سفر به دبی شناخته می‌شود.

جاذبه‌های گردشگری در تور دبی

در سفر با تور دبی حتما فهرست بازدید از جاهای گردشگری را بررسی کنید. گاهی در این فهرست جاهایی که برای گردش درنظر گرفته‌اید، وجود ندارد. در چنین شرایطی حتما با مسئول تور صحبت کنید.

دبی مال

اگر عاشق خرید هستید، حتما سری به یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید یعنی دبی مال بزنید. این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید در دنیا و راه ورود به برج خلیفه و آکواریوم دبی است. دبی‌مال یک زمین اسکیت روی یخ، محوطه‌ بازی و همین‌طور سینمایی مجهز هم دارد.

در این مرکز خرید علاوه‌بر فروشگاه‌های بزرگ و جذاب انواع رستوران‌ها و کافه‌های مختلف وجود دارد تا شما هنگام خرید بتوانید غذای دوست‌داشتنی خود را هم میل کنید. جشنوارهای جذاب‌ دبی مال در فصل زمستان و تابستان برگزار می‌شود؛ پس این نکته را فراموش نکنید! تور اکسپو دبی را با خرید از دبی مال کامل کنید.

بستکیه

اگر از مراکز خرید و تفریحات مختلف دبی کمی دور شوید، با محله بستکیه آشنا می‌شوید. این محله کمی از مرکز شهر دور است. انگار معماری در دبی معنای دیگری داشته باشد. این محله به خوبی معنی این جمله را بازگو می‌کند و می‌تواند بیانگر معماری زیبا و متفاوت ساکنان شهر دبی باشد. این سبک معماری را می‌توانید در شهر یزد هم ببینید که بادگیرهایی روی پشت‌بام وجود دارد تا از بادهای گرم و طاقت‌فرسا استفاده کنند و زندگی را به سبک دیگر به جریان بندازند. البته هنر معماری در هتل های دبی و برج‌های دبی به خوبی معنا شده و به‌خوبی خودش را نشان می‌دهد.

بهترین تورهای دبی

آکواریوم دبی

یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی دبی، آکواریوم دبی است. این آکواریوم 140 گونه دریایی را در خود جای داده و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های دنیا شناخته می‌شود. ویژگی‌های تفریحی مختلف این آکواریم مانند غواصی، قایق‌های شیشه‌ای و قفس‌های شیشه‌ای محافظت‌شده آن را منحصربه‌فرد می‌کند؛ به‌گونه‌ای که می‌توانید با آن‌ها داخل آب را بگردید. حتما دیدن این آکواریوم را در برنامه‌های سفر خود قرار دهید.

تماشای این آکواریوم از نزدیک و غواصی با گونه‌های دریایی یکی از لذت‌هایی است که شاید در هیچ سفری نتوانید آن را تجربه کنید. آکواریوم دبی را می‌توان یکی از منحصربه‌فردترین مکان‌های گردشگری دبی دانست؛ به خاطر همین ویزگی‌های جذاب تعداد بازدیدکنندگان این جاذبه‌ گردشگری بسیار زیاد است و محبوبیت خاصی میان مسافران دبی دارد. تور اکسپو دبی همراه با آکواریوم یکی از بهترین تورهای دنیاست که می‌توانید برای سفر انتخاب کنید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گردشگری
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان