تاریخ انتشار: ۱۹:۰۹ - ۱۳ آبان ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

وزیر نفت: دولت ۱۰ لیتر سهمیه سوخت جبرانی به مردم می‌دهد

وزیر نفت با اعلام اینکه دولت ۱۰ لیتر سهمیه جبرانی سوخت به مردم می‌دهد گفت: در پایان آبان ماه ۷۰ لیتر هم بنزین به کارت سوخت خودرو‌های شخصی واریز می‌شود.

سهمیه بندی بنزینرویداد۲۴ وزیر نفت با اعلام اینکه دولت ۱۰ لیتر سهمیه جبرانی سوخت به مردم می‌دهد گفت: در پایان آبان ماه ۷۰ لیتر هم بنزین به کارت سوخت خودرو‌های شخصی واریز می‌شود.

اوجی در حاشیه اجلاس مجازی اوپک پلاس با اعلام این مطلب به خبرنگار ما گفت: سهمیه موتورسیکلت‌ها هم در این ماه از ۲۵ لیتر به ۳۰ لیتر افزایش می‌یابد.

او افزود: ۲۳ کشور عضو سازمان کشور‌های صادرکننده نفت و متحدانش (ائتلاف اوپک‌پلاس) در بیست‌ودومین نشست خود، بر سر افزایش ۴۰۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه در ماه دسامبر (آذر- دی) همچون ماه گذشته به توافق رسیدند.


بیشتر بخوانید: خبر وزیر نفت درباره زمان واریز سهمیه ویژه بنزین


اوپک و متحدانش در نوزدهمین نشست خود در ماه ژوئیه توافق کردند هر ماه تولیدشان را در مجموع ۴۰۰ هزار بشکه در روز افزایش دهند تا به محدودیت عرضه ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه در روز پایان بخشند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
0
چه حال و روزی سر این مملکت اومده که مسولان فکر میکنن مروم با یارانه ۱۵هزارتومنی خوشحال میشن ویک هفته تنش واعصاب خوردی را فراموش می کنن.وای برما ملت
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان