تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۵ آبان ۱۴۰۰

راهنمای کاربردی خرید راکت پینگ پنگ برای تازه‌وارد‌ها

راکت پینگ پنگ، عضوی جدانشدنی از خانواد‌ه‌ی کم‌تعدادی‌ست که به تجهیزات تنیس روی میز تعلق دارد. بنابراین بسیار اهمیت دارد که در هنگام خرید آن درباره‌ی ویژگی‌های موجود در قسمت‌های مختلف یک راکت پینگ پنگ اطلاعات داشته باشید. راکت‌های پینگ پنگ دامنه‌ی بسیار متفاوتی در قیمت دارند؛ اما بخش مهم آن‌ها به قیمت رویه راکت پینگ پنگ مربوط می‌شود.

راهنمای کاربردی خرید راکت پینگ پنگ برای تازه‌وارد‌ها

رویداد۲۴ «اگر می‌خواهید در بازی تنیس روی میز برنده باشید، باید برای هر بار ضربه‌زدن به توپ، هدفی داشته باشید.» دنیل ایوس

این نقل‌قول، نه تنها برای بازی‌کردن تنیس روی میز بلکه برای خرید تجهیزات آن نیز صادق است. برای بردن این بازی، علاوه بر مهارت و دقت خود، به راکتی نیاز دارید که بتوانید استراتژی‌های خود را به بهترین شکل ممکن، پیاده‌سازی کنید. سوال اینجاست که چگونه با وجود عوامل مختلفی که بر کیفیت و قیمت رویه راکت پینگ پنگ یا قسمت‌های دیگر آن تاثیر می‌گذارند، خریدی مطمئن داشته باشید؟

در این مقاله تلاش می‌کنیم تا به این سوال رایج در میان علاقه‌مندان به بازی تنیس روی میز پاسخ دهیم و به معرفی یکی از بهترین مراکز برای خرید راکت پینگ پنگ، یعنی فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی لوزی، بپردازیم. بهتر است بیش از این منتظرتان نگذاریم. این شما و این راهنمای کاربردی خرید راکت پینگ پنگ به‌کمک لوزی برای مبتدیان و تازه‌واردها

چرا تنیس روی میز بازی کنیم؟

تنیس روی میز مزایای بسیاری دارد که از بین آن‌ها می‌توانیم به افزایش سرعت پاسخ‌گویی بدن با بهبود رابطه‌ی موجود بین مغز و اندام‌ها اشاره کنیم. هر فردی و تقریبا در هر سنی، می‌تواند راکت پینگ پنگ را به دست بگیرد و در یک بازی جذاب به رقابت بپردازد. از این رو، می‌توانیم تنیس روی میز را یک بازی خانوادگی بدانیم که می‌تواند برای ساعت‌های زیادی‌، همه‌ی اعضای یک جمع را سرگرم کند. از دیگر ویژگی‌های این ورزش، کالری‌سوزی قابل‌توجهی‌ست که دارد.

اگر قصد شروع این رشته‌ی ورزشی را دارید، می‌توانید با مراجعه به قسمت بلاگ وب‌سایت لوزی، اطلاعات مفیدی درباره‌ی پینگ پنگ یا بسیاری از رشته‌های دیگر دریافت کنید.

راهنمای کاربردی خرید راکت پینگ پنگ برای تازه‌وارد‌ها

راکت پینگ پنگ؛ عضو مهم خانواده

راکت پینگ پنگ، عضوی جدانشدنی از خانواد‌ه‌ی کم‌تعدادی‌ست که به تجهیزات تنیس روی میز تعلق دارد. بنابراین بسیار اهمیت دارد که در هنگام خرید آن درباره‌ی ویژگی‌های موجود در قسمت‌های مختلف یک راکت پینگ پنگ اطلاعات داشته باشید. راکت‌های پینگ پنگ دامنه‌ی بسیار متفاوتی در قیمت دارند؛ اما بخش مهم آن‌ها به قیمت رویه راکت پینگ پنگ مربوط می‌شود.

با مراجعه به بخش «توضیحات محصول» در سایت لوزی (lozi.shop) می‌توانید به اطلاعاتی جامع درباره‌ی انواع مختلفی از راکت‌های پینگ پنگ دست یابید تا از خرید مناسب‌ترین گزینه برای خود اطمینان داشته باشید.

چوب راکت پینگ پنگ

حالا که تصمیم به خرید یک راکت پینگ پنگ گرفته‌اید، لازم است تا اولین مولفه‌ای که در این اقدام اهمیت دارد، بشناسید. اگر به‌تازگی با تنیس روی میز آشنا شده‌اید و قصد خرید اولین راکت پینگ پنگ خود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که به خرید یک راکت آماده اقدام کنید و از خرید قطعات یک راکت به صورت جداگانه بپرهیزید. خرید یک راکت پینگ پنگ حرفه‌ای برای شروع کار مناسب نیست؛ چرا که ممکن است راکت خیلی سریع آسیب ببیند و یا نیاز به تعویض قطعات در آن‌ تشدید شود.

برای شروع، بهتر است راکتی انتخاب کنید که کنترل بیشتر و سرعت کمتری داشته باشد. شما می‌توانید پیش از خرید راکت از توصیه‌های یک مربی و یا اطلاعات موجود در فروشگاه اینترنتی لوزی استفاده کنید تا به نتیجه‌ی بهتری برسید.  

جنس و قیمت رویه راکت

تنوع بسیاری در جنس و قیمت رویه راکت وجود دارد که ممکن است در ابتدا گیج‌کننده به نظر برسد. به‌طورکلی، رویه‌ها به چهار دسته‌ی مختلف تقسیم می‌شوند:

  • صاف
  • دانه کوتاه
  • دانه بلند
  • آنتی‌پیچ

راکت‌های متعلق به هر دسته به شکل متفاوتی نسبت به سایرین، توپ را به حرکت در می‌آورند. رویه‌های دانه بلند و آنتی‌پیچ بر خلاف دو دسته‌ی دیگر برای افرادی که سبک تدافعی دارند، مناسب‌تر هستند. رویه‌های صاف و دانه کوتاه به علت خاصیت چسبندگی خود و تغییر مسیر توپ، پیش‌بینی را برای حریف دشوار می‌سازند. اگر در ابتدای راه هستید، ضرورتی ندارد که مدل‌های گران قیمت رویه راکت را در سبد خرید خود قرار دهید.

اسفنج راکت پینگ پنگ

اسفنج راکت پینگ پنگ، نقش زیادی در کنترل آن دارد و تمایز میان یک راکت حرفه‌ای و یک راکت آماتور را ایجاد می‌کند. اگر به‌تازگی ورزش در رشته‌ی تنیس روی میز را آغاز کرده‌اید، بهتر است اسفنج‌هایی را انتخاب کنید که نرم‌تر هستند؛ چرا که توپ را برای مدت بیشتری روی خود نگه می‌دارند و کنترل‌کردن توپ را برای یک تازه‌کار تسهیل می‌کنند. با گذر زمان و افزایش مهارت‌های خود، می‌توانید راکت‌هایی با اسفنج سفت‌تر داشته باشید و توپ را با سرعت بیشتری به حرکت درآورید.

راهنمای کاربردی خرید راکت پینگ پنگ برای تازه‌وارد‌ها

لوزی، سایت معتبر خرید تجهیزات تنیس روی میز

اهمیت خرید آنلاین، نیازی به اثبات ندارد. شما می‌توانید به‌راحتی و با چند کلیک ساده، به دنیایی از اطلاعات مختلف دسترسی یابید. فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی لوزی در هر ساعتی از شبانه‌روز آماده‌ی خدمت‌رسانی به علاقه‌مندان رشته‌های مختلف ورزشی است و سفارش کاربرانش را به سراسر ایران ارسال می‌کند.

مزایایی همچون تنوع بسیار، قیمت مناسب، اطلاعات دقیق برای هر محصول، تخفیف‌ و راهنمایی رایگان مشاوران فروش باعث می‌شود تا فاصله‌ی بین شما و راکت پینگ پنگ محبوبتان به حداقل برسد.

هیجان و لذت تنیس روی میز، با تجهیزات حرفه‌ای دوچندان می‌شود. پس بدون درنگ به سایت lozi.shop بروید و در دسته‌بندی پینگ پنگ، راکت دلخواه خود را از میان صدها مدل گلچین کنید. برای مشاوره‌ی رایگان هم می‌توانید با شماره‌ی 55360221 و 09195123620 تماس بگیرید.

نظرات شما
پیشخوان