تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

ماجرای استخراج رمزارز در خانه علی کریمی!

رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه برخی از مشترکین ۳۳ برابر الگوی مجاز در ماه برق مصرف می کنند، در رابطه با تولید رمز ارز در خانه علی کریمی فوتبالیست مشهور کشور هم توضیحاتی داد.

استخراج رمزارز در خانه علی کریمی

رویداد۲۴ بر اساس آنچه اعلام شده ۸۵ درصد مشترکان کشور برق مصرفی زیر حد الگوی مجاز دارند. اگر الگوی مجاز را به طور متوسط ۳۰۰ کیلو وات ساعت در ماه (البته الگوی مجاز در شهرهای جنوبی کمی بالاتر است) در نظر بگیریم شاید این سوال پیش بیاید که مصرف ماهانه ۶۴۰۰ کیلو وات ساعت برق در خانه مشترکانی همچون علی کریمی می تواند دلیل دیگری هم داشته باشد. بسیاری از کاربران فضای مجازی این سوال را مطرح کردند که علی کریمی چه چیزی در خانه اش روشن می‌کند؟ متراژ خانه‌اش چقدر است که اینقدر پول برق باید بدهد؟ برخی دیگر از احتمال استخراج رمز ارز در خانه او سخن گفته اند.

علی کریمی در خانه خود مشغول استخراج رمز ارز نبوده و طبق بررسی های توانیر این فوتبالیست کشور تقریبا همواره مشترکی پر مصرف بوده است

    مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق در پاسخ به این سوال که آیا علی کریمی در خانه خود مشغول استخراج رمز ارز بوده است، می گوید: اگر در یک دوره خاص مصرف برق این مشترک بیشتر می شد می توان این احتمال را داد. اما رفتار مصرفی این فوتبالیست در تمام دوره ها تقریبا یکسان و البته بالا بوده است.


    بیشتر بخوانید: قبض برق و خدمت بزرگ علی کریمی به شفاف‌سازی اقتصاد


    او با بیان اینکه علی کریمی از مشترکان خیلی پر مصرف کشور هستند، درباره چرایی مصرف بالای برق او هم گفت: عمدتا مسکن هایی که بزرگ تر هستند مصرف برق بیشتری دارند. البته مشترکانی از این دست ما بسیار محدود هستند.

    پر مصرف ترین مشترک کشور ماهانه حدود ۱۰ هزار کیلووات یعنی تقریبا ۳۳ برابر الگوی مجاز برق مصرف می کند.

    سخنگوی صنعت برق همچنین درپاسخ به این سوال که بالاترین قبض صادر شده مربوط به چه میزان مصرف بوده است، گفت: یکی از مشترکین ماهانه حدود ۱۰ هزار کیلو وات ساعت برق در ماه مصرف می کرده این در حالی است که متوسط مصرف در شهری همچون تهران ۳۰۰ کیلووات ساعت در ماه است.

    او با بیان اینکه کسی که بیش از حد مجاز از انرژی های کشور استفاده می کنند، باید بهای واقعی آن را پرداخت کند، گفت: قبض علی کریمی بالاترین قبض صادر شده نیست. بیشترین قبض حدود ۳۰ درصد از قبض این فوتبالیست کشور بیشتر است.

    منبع: گسترش نیوز

    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    برچسب ها: علی کریمی ، رمز ارز
    نظرات شما
    نظرسنجی
    آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
    پیشخوان