تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

مرگ مشکوک جوان کرمانی در بیمارستان؛ احتمال خطا در تزریق دارو

 رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان کرمان با اشاره به گزارش یک مورد مرگ مشکوک در بیمارستان علی ابن ابیطالب(علیه السلام) این شهر، توضیحاتی ارائه داد.

مرگ مشکوک جوان کرمانی در بیمارستان

رویداد۲۴ دکتر"علی اسماعیلی ندیمی" ۱۵ آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی مرگ بیمار(جوان ۳۳ ساله) که التهاب حاد آپاندیس داشته و بعد از عمل به بخش منتقل می شود، احتمال وقوع خطایی در تزریق دارو مطرح شده، که چهارشنبه ۱۲ آبان بلافاصله کمیته های بیمارستانی و دانشگاهی رسیدگی به علت فوت تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد.

وی افزود: مقرر شد پیکر آن مرحوم کالبدشکافی شود تا در خصوص علت مرگ بررسی بیشتری صورت گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بیان کرد: دست اندرکاران این امر در بیمارستان که در کل روند تحویل داروی احتمالی اشتباه و تزریق نقش داشته اند به طور موقت از خدمت منفصل شده تا متعاقباً در مراجع ذیصلاح به تخلف افراد رسیدگی و تصمیم نهائی اتخاذ شود.

وی عنوان کرد: پرونده مرحوم در زمینه های مختلف، اینکه آیا علت مرگ تزریق اشتباه دارو بوده یا عارضه احتمالی پس از عمل جراحی، در حال بررسی است.

اسماعیلی ندیمی با ابراز مراتب تسلیت به خانواده عزیز از دست رفته، ضمن عذرخواهی، تاسف خود را از این حادثه اعلام کرد.

وی اضافه کرد: در این خصوص خود را مسئول می دانیم تا روشن شدن ابعاد این پرونده اقدامات لازم و قانونی را انجام داده و بستگان مرحوم و مردم شریف رفسنجان را در جریان امر قرار دهیم.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات شما
پیشخوان