تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

آخرین وضعیت بازگشت محسن مسلمان به پرسپولیس

محسن مسلمان برای چندمین بار برای بازگشت به پرسپولیس اعلام آمادگی کرد.

محسن مسلمان

رویداد۲۴ شاید خیلی‌ها مسلمان را با حواشی ریز و درشتش به یاد بیاورند ولی محسن دوران فوق العاده‌ای به لحاظ فنی در پرسپولیس داشت و البته بسیار محبوب بود.

اواسط لیگ شانزدهم میانه مسلمان و برانکو شکرآب شد و برانکو بهترین پاسور تیمش را نیمکت نشین کرد و هرچقدر هم سکوها خواهان بازی کردن مسلمان بودند مرغ برانکو یک پا داشت و اعلام کرد نیازی به محسن ندارد. این بازیکن هم در پایان همان فصل به خواست برانکو از جمع سرخ‌پوشان جدا شد و تا به امروز هیچوقت نتوانست آن درخشش زمان پرسپولیس را تکرار کند.

طی چند فصل گذشته و بعد از ترک پرسپولیس، چند بار شایعه بازگشت محسن به پرسپولیس شنیده شد و خود این بازیکن هم برای بازگشت ابراز تمایل کرد ولی این اتفاق نیفتاد. پرسپولیس تا نیم فصل فقط می‌تواند یک بازیکن بزرگسال جذب کند و از قرار معلوم یحیی سه گزینه داخلی را برای حضور در پرسپولیس مد نظر دارد که ناچار به جذب یک نفر از آنهاست. نکته جالب توجه اینکه محسن مسلمان که آخرین گزینه خرید پرسپولیسی‌ها محسوب می‌شود تمایل خود برای بازگشت به این باشگاه را اعلام کرده است.

طی روزهای گذشته اخبار متفاوتی درباره بازگشت مسلمان به پرسپولیس مطرح شده است. از یکطرف گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی با بازگشت این بازیکن مخالفت کرده و از طرف دیگر این خبر به گوش رسیده که شاید حضور یک بازیکن خلاق در میانه میدان بتواند به یحیی و تیمش کمک کند و به همین دلیل سرمربی پرسپولیس مشکلی با بازگشت مسلمان ندارد.

پرسپولیس در روزهای نخست نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، رضا دهقانی، رضا اسدی و حامد پاکدل شده است و حالا باید دید آیا یحیی راضی به بازگشت مهندس پرسپولیسی‌ها خواهد شد یا خیر، هرچند احتمالش بسیار ضعیف است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان