تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۲۸ آبان ۱۴۰۰

گل‌محمدی: مسببان بسته شدن پنجره پرسپولیس، حالا جواب بدهند/ تعامل ما با تیم‌ملی یک طرفه است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولس می‌گوید کسانی که باعث بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه شدند باید پاسخ بدهند.

واکنش گل محمدی به بسته شدن پنجره پرسپولیسرویداد۲۴  یحیی گل‌محمدی بعد از تساوی یک بر یک تیمش برابر مس رفسنجان در هفته پنجم لیگ برتر اظهار کرد: در مجموع بازی جذابی را شاهد بودیم و دو تیم بازی هجومی انجام دادند. می‌توانسیتم به گل برسیم و بازی را برای خودمان راحت کنیم اما نتوانستیم از فرصت‌های خودمان استفاده کنیم. حریف هم بازی هجومی و خوبی ارائه کرد. اگر ما می‌تونستیم از فرصت‌های خودمان استفاده کنیم بازی برای ما بهتر می‌شد.

وی افزود: ان‌شاءالله بتوانیم در بازی‌های آینده جبران کنیم. راه سختی در پیش داریم و تنها چیزی که به ما کمک می‌کند، دادن انرژی مثبت به تیم است.

او درباره اعلام پنالتی به سود پرسپولیس هم گفت: وقتی چنین صحنه‌ای رخ می‌دهد، به دلیل بی احتیاطی دروازه‌بان، قطعا آن صحنه پنالتی بود.

گل‌محمدی درباره تیم مس رفسنجان هم گفت: اگر در همه بازی‌ها اینطور با جان و دل بازی کنند، می‌توانند بین پنج، شش تیم برتر باشند. در بازی‌های قبلی کیفیت کمتری به نمایش گذاشته بودند اما در این بازی با ۲۰۰ درصد توان خود بازی می‌کردند. بازی خوبی انجام دادند. بازیکنان ما هم تمام تلاش خود را انجام دادند.


بیشتر بخوانید: تصمیم عجیب ستاره پرسپولیس؛ خداحافظی از تیم ملی


او در ادامه گفت: به خاطر بازی‌های تیم ملی با ملی‌پوشان خودمان اصلا تمرین نداشتیم. متاسفانه با برنامه ریزی سازمان لیگ، کار سخت است. نمی‌دانم دلیل این برنامه‌ریزی چیست اما مطمئن هستم اگر هر تیمی به جای پرسپولیس بود، قطعا برنامه را تغییر می‌دادند. ما التماس کردیم که بازی را حداقل یک روز جابجا کنند چون بیشترین نفرات را در تیم ملی داشتیم. وحید امیری که درد داشت و دو بازیکن دیگر با ما تمرین نکرده بودند. متاسفانه تعامل ما و تیم ملی یک طرفه شده و فقط از طرف پرسپولیس تعامل می‌شود و سازمان لیگ و فدراسیون درباره برنامه‌ریزی هیچ تعاملی نداشتند. وحید امیری بهترین بازیکن تیم ملی بود اما ما از او استفاده نکردیم. امیدوارم آقای مهدی جوابی قانع کننده نسبت به این موضوع داشته باشند.

وی درباره شرایط میزبانی هم گفت: ما از رفسنجان به اینجا آمدیم و حدود ۵۰ دقیقه در راه بودیم. زمین بازی کیفیت خوبی داشت. مشکلات زیرساختی در فوتبال ما زیاد است و باید فکری به حال آن شود.

گل‌محمدی درباره اینکه آیا پرسپولیس توانسته قرارداد بازیکنان مد نظر خود را به ثبت برساند یا خیر؟ گفت: این سوال را باید از باشگاه بپرسید. ما ۱۰ روز است که بازیکن خارجی جذب کرده‌ایم ولی متاسفانه نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم. کسانی که باعث این اتفاق شدند باید جواب بدهند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان