تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۲۸ آبان ۱۴۰۰

بایدن انجام وظایف خود را از سر گرفت

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا پس از انجام معاینات پزشکی انجام وظایف خود را به عنوان رییس جمهوری آمریکا از سرگرفته است. سخنگوی کاخ سفید روز جمعه به وقت محلی در بیانیه‌ای افزود که بایدن انجام وظایف خود را از سر گرفت، اما در بیمارستان "والتر رید" باقی خواهد ماند تا معاینه پزشکی عادی او تکمیل شود.

بیماری جو بایدنرویداد۲۴  جن ساکی سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا پس از انجام معاینات پزشکی انجام وظایف خود را به عنوان رییس جمهوری آمریکا از سرگرفته است.

سخنگوی کاخ سفید روز جمعه به وقت محلی در بیانیه ای افزود که بایدن انجام وظایف خود را از سر گرفت اما در بیمارستان "والتر رید" باقی خواهد ماند تا معاینه پزشکی عادی او تکمیل شود.

سخنگوی کاخ سفید روز جمعه با اعلام خبر مراجعه بایدن رئیس جمهوری آمریکا به بیمارستان برای انجام معاینات پزشکی در آستانه ۷۹ سالگی وی، گفت که اختیارات بایدن بطور موقت به خانم کامالا هریس معاون رئیس جمهوری واگذار خواهد شد.

بایدن قرار بود مورد کولونوسکوپی قرار گیرد. دلیل انجام این عمل اعلام نشده اما طی انجام کولونوسکوپی، مورد بیهوشی قرار گرفته و به همین دلیل اداره امور کشور بطور موقت به معاونش کامالا هریس واگذار شد.

رسانه های آمریکایی مدتها است مطالبی درباره وضعیت جسمانی رئیس جمهوری کهنسال این کشور می نویسند و در موارد زیادی سلامتی جسمی وی را مورد تردید قرار داده اند.

بیمارستان والتر رید همان بیمارستانی است که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا بعد از ابتلا به ویروس کرونا، به این مرکز درمانی رفت و در آن مداوا شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: جو بایدن ، رئیس جمهور
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان