تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۳۰ آبان ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

راهنمای رزرو هتل‌های ۵ ستاره تبریز

هتل های تبریز امکانات و خدمات خوبی دارند. برخی از آنها به جاذبه‌های این شهر مشرف هستند.

نمای بیرون هتل پارس ائل گلی

رویداد۲۴ تبریز معروف به شهر اولین‌ها است. شهری که در طول زمان و دوره‌های متفاوت، سختی‌های زیادی را متحمل گردیده است. از همین رو جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بسیاری دارد و یکی از دلایل پر رفت و آمد بودن این شهر، جاذبه‌های تاریخی‌اش است. جالب است بدانید حتی اولین هتل مدرن ایران نیز در تبریز افتتاح شده است.

هتل های تبریز از بی‌ستاره گرفته تا چندستاره امکانات خوبی برای اقامت دارند. این امکانات بسیار به‌روز و مدرن بوده و حتما شما را راضی می‌کند. از جمله این هتل های مجلل، هتل کندوان تبریز، هتل شهریار، هتل ائل گلی و هتل لاله پارک است. اگر به دنبال رزرو هتل در تبریز هستید، در ادامه همراه ما بمانید.

هتل کندوان تبریز

هتل صخره ای کندوان تبریز

هتل لاله کندوان تبریز در یک روستای زیبا و تاریخی به نام کندوان قرار دارد. این هتل به عنوان اولین نوع از هتل های بوتیک کشور به شمار می‌رود و سومین هتل صخره‌ای در دنیا است. در حقیقت یکی از هتل های لوکس تبریز، هتل کندوان است. هتلی که در میان صخره‌ها جای گرفته و حتماً از معماری عجیب آن متحیر خواهید شد. این هتل در سال ۱۳۸۶ به بهره‌برداری رسید. هتل کندوان دقیقاً در ۶۰ کیلومتری شهر تبریز قرار گرفته و یک دره زیبا و سرسبز آن را احاطه نموده است.

جالب است بدانید فاز دوم این هتل نیز در سال ۱۳۹۱ افتتاح گردید. هتل کندوان به امکانات خوبی مجهز بوده و دارای کافی شاپ، رستوران و اتاق کنفرانس است. هتل لاله کندوان تبریز دارای ۴۰ کرانه یا همان اتاق سنگی طبیعی است که در بعضی از اتاق‌ها، جکوزی و کلیه تجهیزات اقامت موجود است. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق دو تخته معمولی، اتاق دوتخته جکوزی دار، اتاق چهار تخته جکوزی دار، سوئیت امپریال و سوئیت رویال است.

خیالتان راحت این اتاق‌ها در زمستان گرمایش از کف و در تابستان به دلیل متفاوت بودن هوا نیاز به سیستم سرمایشی ندارد. در این منطقه یکی از بهترین آب معدنی‌های ایران را می‌توانید نوش جان کنید که به صورت لوله کشی در اختیار شما قرار می‌گیرد. از دیگر امکاناتی که داخل هتل کندوان تبریز می‌بینید، ماهواره، مینی بار، رستوران، سفره خانه سنتی، خشک‌شویی، صندوق امانات، تاکسی سرویس، اینترنت و پارکینگ است. باید بدانید که هتل کندوان فاقد آسانسور و بالابر است. بنابراین اگر افراد سالمند به همراه دارید که نمی‌توانند پیاده‌روی کنند، بهتر است این هتل را انتخاب نکنید.

هتل لاله پارک تبریز

 تخت سایز کینگ در اتاق هتل لاله پارک تبریز

یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره تبریز، هتل لاله پارک است. این هتل دقیقاً در بزرگراه پاسداران تبریز قرار دارد و در سال ۱۳۹۵به بهره‌برداری رسید. هتل لاله پارک تبریز کاملاً نوساز بوده و با امکاناتی مدرن و زیبا تجهیز شده است. این هتل دارای ۲۰۰ واحد اقامتی لوکس و مجهز بوده که نظیر آن‌ها سوئیت جونیور، سوئیت کانکشن، سوئیت رویال و اتاق ویژه معلولین است.

 در تمام این اتاق‌ها صندوق الکترونیکی، تهویه هوا، سشوار، تلفن، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی، حمام و مینی بار موجود است. برای صرف غذا لازم نیست از این هتل خارج شوید؛ چراکه هتل لاله پارک تبریز دارای رستوران با انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی است. همچنین این هتل زیبا یک کافی شاپ با منوی متنوع دارد.

از دیگر امکانات هتل لاله پارک می‌توان به مرکز سلامت، سونا خشک، اتاق پیلاتس و یوگا، حمام ترکی، سونا بخار، مراقبت‌های پوستی، ماساژ، روم سرویس ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، پارکینگ، زمین تنیس، سالن بدنسازی و استخر اشاره نمود. یکی از ویژگی‌های خاص هتل لاله پارک تبریز، موقعیت مکانی آن است. این هتل به چند فضای سبز مشرف بوده و دسترسی بسیار راحتی به مکان‌های مهم شهر تبریز مانند مرکز خرید لاله پارک و پارک شاهگلی دارد.

هتل شهریار تبریز

 اتاق 2 تخته هتل شهریار تبریز با تم آبی فیروزه ای

هتل شهریار در ۱۰ طبقه ساخته شده و دارای ۲۶۲ واحد اقامتی است. این هتل پنج ستاره در یکی از خوش‌‌آب‌و‌هواترین مناطق شهر تبریز واقع شده است. هتلی که در سال ۱۳۸۶ افتتاح گردید و بار دیگر در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل موقعیت مکانی فوق‌العاده خوبی دارد و به مکان‌های دیدنی تفریحی و تجاری شهر تبریز مانند: برج خلعت پوشان، تله کابین عون بن علی، بام، مجتمع تجاری لاله پارک، موزه آذربایجان، مرکز خرید جواهر، رستوران سنتی شهریار، رستوران دریایی بالیق و شهرک رشیدیه مشرف است.

واحدهای اقامتی هتل شهریار تبریز شامل اتاق تک نفره، اتاق سه نفره، اتاق دو نفره دیلاکس، سوئیت دیلاکس، سوئیت پرزیدنتال و سوئیت دیپلمات عادی است. از امکانات داخلی هر کدام از این اتاق‌ها می‌توان به اینترنت رایگان، تلویزیون، میز کار، فضای نشیمن، مبلمان و چای ساز اشاره نمود. از قلم نیفتد که هتل شهریار تبریز دارای دو رستوران بزرگ است. رستوران این مجموعه ۲۵۰ نفر ظرفیت دارد و به طبخ انواع غذاهای لذیذ ایرانی می‌پردازد.

ناگفته نماند که هتل شهریار دارای سالن آمفی‌تئاتر با ظرفیت ۵۸۰ نفر بوده و امکانات خوبی مانند پروژکتور، نورپردازی عالی و خدمات صوتی و تصویری مدرن دارد. اگر با خودرو شخصی خود به تبریز سفر می‌کنید، به هیچ عنوان نگران پارکینگ نباشید. هتل شهریار دارای یک پارکینگ غیر مسقف با ظرفیت ۲۰۰ خودرو به صورت رایگان است. در این هتل زیبا می‌توانید انواع صبحانه‌های خوشمزه مانند کره، عسل، سوسیس سرخ شده، تخم‌مرغ آب‌پز، نیمرو، آبمیوه، چای، لوبیا، عدسی، سرشیر، خامه، پنیر، نان ایرانی، مربا و شیر را سفارش داده و میل نمایید.

هتل پارس ائل گلی

هتل پارس یک هتل لوکس و بزرگ بوده که در بام شهر تبریز واقع شده است. این هتل دقیقاً در سال ۱۳۸۰ آغاز به کار نمود. هتل ۵ ستاره‌ای که نمایی بسیار شیک و باشکوه دارد. هتل پارس ائل گلی تبریز در ۱۷ طبقه ساخته شده و از دور هم جلوه خاصی دارد و خودنمایی می‌کند. هتلی که در یکی از بهترین و خوش‌آب‌وهواترین مناطق تبریز ساخته شده و مکانی ایده‌ال برای اقامت است.

هتل ائل گلی دارای ۱۸۰ واحد اقامتی بوده که هر کدام از آنها به زیباترین شکل ممکن دکوراسیون شده‌اند. همچنین این واحدهای اقامتی دارای امکانات و تجهیزات فوق‌العاده هستند. این امکانات شامل تلویزیون، ماهواره، صندوق امانات، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی است. هتلی که موقعیت ویژه‌ای دارد و با چند قدم پیاده روی می‌توانید به پارک‌های اطراف سر بزنید. همچنین در دریاچه نزدیک هتل قایق سواری کنید و از جاذبه‌های معروف شهر تبریز مانند مقبره الشعرا، مسجد کبود، موزه تبریز و خانه مشروطه دیدن نمایید.

این هتل ۵ ستاره دارای رستوران‌های متنوعی مانند الماس، یاقوت و زمرد است. در این رستوران‌ها می‌توانید خوش‌طعم‌ترین و لذیذترین غذاهای ایرانی و فرنگی را بچشید. از دیگر رستوران‌های هتل پارس ائل گلی تبریز رستوران گردان است که در بام هتل واقع شده و چشم‌اندازی زیبا از شهر دارد. از قلم نیفتد که این هتل زیبا دارای یک کافی شاپ بوده که دارای فضایی دلنشین و شیک است. در این کافی شاپ انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرها و میان وعده‌های لذیذ برای شما سرو می‌شود تا لحظات خوشی را در کنار خانواده و دوستان داشته باشید.

از امکانات تفریحی و ورزشی این هتل می‌توان به سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، استخر، پارک بازی و خدمات نگهداری از کودکان، اشاره نمود. شایان ذکر است که هتل ائل گلی دارای چندین سالن بزرگ برای برگزاری انواع مراسم‌ها، کنفرانس‌ها، جشن‌ها و همایش‌ها است. تمامی این سالن‌ها دارای تجهیزات کامل بوده و پرسنل مجرب و کارآزموده دارد.

سعی کردیم اطلاعات کاملی از معروف‌ترین و بهترین هتل های تبریز را در اختیار شما قرار دهیم. تنها موردی که در این مقاله ذکر نشده، قیمت هتل های تبریز است. برای مشاهده قیمت هتل در تبریز توصیه می‌کنیم وارد وب سایت ایران هتل آنلاین شوید و به صورت دقیق در مورد هر کدام از هتل های تبریز تحقیق کنید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
زینب علیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
0
0
اگر دوس دارین تو یه هتل منحصر به فرد اقامت داشته باشین هتل لاله کندوان تبریز یکی از بهترین گزینه هاست و به نظرم نظیرش تو ایران نیست. در چند روزی که در این هتل اقامت داشتم پرسونل بسیار مودب و مهمان نواز بودن. تنها ایراد هتل کندوان اینه که منوی غذاهاش محدوده با این حال رزرو این هتل رو بهتون پیشنهاد میکنم.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان