تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۰۳ آذر ۱۴۰۰

مستند رابطه جنجالی جانی دپ و امبر هرد

مستند جدیدی که قرار است از شبکه‌ی دیسکاوری پخش شود، به رابطه‌ی جانی دپ و امبر هرد و فروپاشی آن خواهد پرداخت. به گزارش Digital Spy در این مستند دو قسمته که «جانی علیه امبر» نام دارد هر کدام از این دو نفر به ارائه‌ی نظرات و دیدگاه‌های شخصی خود خواهند پرداخت.

مستند رابطه جنجالی جانی دپ و امبر هرد

رویداد۲۴ در این مستند همچنین شاهد مصاحبه‌هایی با وکلای هر دو طرف و نیز افراد نزدیک به این دو بازیگر خواهیم بود. آرشیو وسیعی از فایل‌های تصویری و صوتی نیز در این مستند گنجانده شده است.

نیک هورنبی و فران بیکر تهیه کنندگان اجرایی این مستند هستند. هورنبی می‌گوید: «این مستند از طریق نوارها، ویدیو‌های خانگی و پیام‌های متنی که در دادگاه نشان داده شده، به بینندگان کمک می‌کند تا بینشی کمیاب و حائز اهمیت در خصوص ازدواجی که به طرزی غم انگیز به بیراهه رفته به دست بیاورند.»

هورنبی همچنین تایید کرده که در این مستند مسئله خشونت در خانه به بوته نقد و بررسی گذاشت می‌شود. شارلوت راید، معاون بخش سرگرمی شبکه دیسکاوری در این باره می‌گوید: «داستان ماجرا‌های که مابین جانی و امبر اتفاق افتاد هواداران و به طور کلی افکار عمومی را دو دسته کرده است. ما تصمیم گرفتیم مستندی بسازیم که داستان را از دیدگاه هر کدام از آن‌ها واکاوی کند تا بیننده بتواند فراتر از تیتر روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها رفته و به درکی از شخصیت آن‌ها برسد و تصمیم بگیرد که در این داستان انسانی پیچیده حرف چه کسی را باید باور کند.»


بیشتر بخوانید: امبر هرد صاحب فرزند شد


مستند رابطه جنجالی جانی دپ و امبر هرد

راید در پایان اضافه می‌کند: «ما فکر می‌کنیم که این یک داستان معاصر جذاب درباره حقیقت و دروغ است و امیدواریم که باب گفتگویی را برای بینندگان مان در شبکه دیسکاوری باز کنیم.»

البته نظر به این که دپ قصد دارد از همسر سابقش به دلیل بدنام کردنش در امریکا شکایت کند، این مستند نگاهی هم به نبرد‌های قضایی دو طرف خواهد انداخت.

مستند رابطه جنجالی جانی دپ و امبر هرد

منبع: روزیاتو

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: جانی دپ ، امبر هرد
نظرات شما
پیشخوان