تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰

ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت

استقلال در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت

رویداد۲۴ امروز دوشنبه و از ساعت ۱۶ در آبادان، استقلال به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود تا پیش از بازی حساس دربی، دیداری دشوار در آبادان را تجربه کند. استقلال که سه بازی گذشته‌اش در لیگ برتر را با نتیجه مساوی گذرانده، نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه دارد.

به غیر از این مورد، استقلال با فرهاد مجیدی، نیاز به ترکیبی دارد که با کنار هم قرار گرفتن بازیکنان، انسجام لازم برای دربی را هم داشته باشند. به همین دلیل است که ترکیب بازی امروز اگر بدون مصدومیت و محرومیت، به سلامت به انتهای دیدار برسند، به احتمال ۹۰ درصد ترکیب این تیم برای دربی هم خواهد بود.

استقلال در مقایسه با بازی گذشته اش با گل گهر، امروز ۴ تغییر احتمالی در ترکیب خواهد داشت. بازگشت دو بازیکن خارجی این تیم به فهرست خبر خوبی است. مرادمند و روزبه چشمی هم از بیماری رها شده و به ترکیب اضافه می‌شوند. با این حال به غیر از روزبه چشمی، سه نفر دیگر در فهرست اصلی فرهاد مجیدی در این فصل حضور داشته اند. به نظر می‌رسد فقط روزبه چشمی، مهمترین تغییر فرهاد مجیدی و استقلال برای این بازی و البته بازی با پرسپولیس خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت

علیرضا رضایی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، وریا غفوری، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، کوین یامگا و رودی ژستد.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان