تاریخ انتشار: ۱۸:۵۵ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰

رئیس انشگاه آزاد: افزایش شهریه نداشتیم

طهرانچی با بیان اینکه افزایش شهریه نداشتیم گفت: افزایش شهریه سالانه است در صورت بروز شکایت به واحد دانشگاه مراجعه شود.

شهریه دانشگاه آزادرویداد۲۴ محمد مهدی طهرانچی در حاشیه مراسم بزرگداشت مقام والای شهید فخری‌زاده و رونمایی از کتاب «فلسفه اسلامی و فیزیک» و در جمع خبرنگاران گفت: این مراسم درباره شخصی است که مقام معظم رهبری او را دانشمند نامیدند. ما امروز در این مراسم به این مساله پرداختیم که چرا شهید را دانشمند خطاب می‌کنند.

وی افزود: او به دانش روز دیدگاه مبنایی داشت و به دنبال تحول علم با افق مبنایی با نگاه فلسفی بود. فخری زاده در جلسات حکمت و فلسفه حضور داشته و اقداماتی در خصوص علم تمدن ساز داشت و همین او را از سایر شهدا متمایز کرد.

وی درباره انتقال دانشجویان گفت: برای دانشجویان کارشناسی ارشد، بخشنامه اعلام شد و دانشجویان در این ترم در سایت ثبت نام کنند تا در محل زندگی تحصیل کنند.

طهرانچی با بیان اینکه افزایش شهریه نداشتیم گفت: افزایش شهریه سالانه است در صورت بروز شکایت به واحد دانشگاه مراجعه شود. رایزنی‌ها برای کاهش زمان صدور ویزا برای دانشجویان خارجی انجام شده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی درباره ویزای دانشجویان خارجی ادامه داد: در تمام دنیا مساله صدور ویزا برای این دانشجویان نیازمند صرف وقت است ما با وزارت امور خارجه رایزنی کرده یا زمان صرف شده کاهش یابد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان