تاریخ انتشار: ۲۰:۴۱ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰

پرسپولیس با دبل مقابل نفتی‌ها به دربی رسید

تیم پرسپولیس در هفته هفتم یک بر صفر نفت مسجدسلیمان را شکست داد.

پیروزی پرسپولیس تهرانرویداد۲۴ دو تیم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان قرار بود در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 18 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند، اما به دلیل اختلاف‌های مربوط به تبلیغات محیطی آغاز این دیدار به تعویق افتاد و از ساعت 18:31 آغاز شد که در پایان شاگردان یحیی گل‌محمدی با تک گل دقیقه 50 مهدی عبدی یک بر صفر برنده مسابقه شدند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب نفت: علی محسن‌زاده، مجتبی لطفی، محمد بلبلی، امیر روستایی، میثم نقی‌زاده، محمدمهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، سجاد حیدری مقدم، علی عبدالله‌زاده و هاتف نادری

نیمه اول:

دقیقه 5: اولین موقعیت بازی روی غفلت خط دفاعی پرسپولیس رقم خورد اما حامد لک شوت مهاجم نفت مسجدسلیمان از فاصله نزدیک را در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه 14: ارسال مهدی شیری با ضربه سر عجیب سعید آقایی همراه شد و توپ با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 21: شوت میلاد سرلک با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45+1: ارسال از سمت راست با نفوذ سرلک و ضربه سر او همراه شد اما توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم:

دقیقه 50: میلاد سرلک در مقابل محوط جریمه صاحب توپ شد و پس از حفظ توپ آن را به سمت چپ و مهدی ترابی فرستاد و آن را به دهانه دروازه ارسال کرد تا مهدی عبدی با تکل خود و برخورد آن به دروازه بان، گلزنی کند. باتوجه به اینکه ضربه عبدی در مسیر اوت بود، این گل احتمالا به نام دروازه بان حریف ثبت خواهد شد.

دقیقه 57: ارسال مهدی ترابی از ضربه ایستگاهی با هد عیسی آل کثیر در دهانه دروازه همراه شد اما محسن زاده با سیو این توپ مانع از گلزنی شد.

دقیقه 62: عیسی آل کثیر با توپ گیری از محمدمهدی احمدی تیم را در موقعیت تک به تک قرار داد و توپ را به مهدی عبدی داد اما او به شکلی عجیب توپ را به بالای دروازه زد.

دقیقه 64: فرار هاتف نادری از سمت چپ و ورود به محوطه جریمه با شوتزنی به دروازه پرسپولیس همراه بود اما ضربه آرام او را لک مهار کرد.

دقیقه 76: ضربه احمدی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان