تاریخ انتشار: ۲۲:۱۸ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰

یحیی گل‌محمدی: بازیکنان حس مسابقه را از دست دادند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با نفت مسجدسلیمان تبدیل به یک بازی دستگرمی تبدیل شده بود و حس مسابقه وجود نداشت.

یحیی گل محمدیرویداد۲۴ یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی یک برصفر مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت:بازی دست ما بود. بازی دستگرمی شده بود و حس مسابقه وجود نداشت.

وی در مورد مشکلات مالی پرسپولیس عنوان کرد: قبل از دربی نمی خواهم زیاد صحبت کنم ولی همه مشکلات را می‌دانند.

سرمربی پرسپولیس افزود: بازی در مجموع مسابقه جذابی نبود. موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها ایجاد نشد اما سه امتیاز حساس را گرفتیم. حریف تیمی دونده، جوان و با سرعت انتقال خوب بود که در عرض و طول زمین خیلی خوب فضاهایی را که ما دنبالش بودیم را می‌بست. البته این مسئله را باید عنوان کنم که بازی مقدار زیادی تحت تأثیر اتفاقات قبل از مسابقه بود.

گل‌محمدی تصریح کرد: بازیکنان 30-40 دقیقه در رختکن منتظر بودند اسم این مشکلات را چه بگذاریم. حس مسابقه و رقابت از هر دو تیم گرفته شده بود بازی تحت تأثیر این مسائل بود. بازیکن بعد از گرم کردن حدود 40 دقیقه در رختکن منتظر می‌ماند. این حسی را که برای انجام مسابقه داشتند را از بین می‌برد.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به پیروزی تیمش گفت: سه امتیاز حساس و مهم را گرفتیم و خدا را شکر می‌کنیم از بابت اینکه بازیکنانی داریم که در مواقع حساس و روزهای سخت یار و یاور تیم هستند. امشب شب تولد مهرداد میناوند بود جا دارد این برد را به روح او تقدیم کنیم ان‌شاءالله روحش در آرامش بود.

گل‌محمدی در حالیکه بغض کرده بود، ادامه داد: می‌دانیم مهرداد چقدر برای پرسپولیس و تیم ملی ما زحمت کشید. او صدای هوادار بود. خدا رحمتش کند. نبودش در قلب‌مان احساس می‌شود و باور نداریم که او را در جمع خودمان دیگر نداریم. ان‌شاءالله در آرامش باشد و به خانواده‌اش هم تسلیت می‌گوییم.

وی در مورد استوری گلایه‌آمیز بازیکنان از مشکلات و همچنین قول سبزی برای پرداخت پول اظهار داشت: همه از این مسائل خبر دارند اجازه دهید راجع به این مسائل زیاد حرف نزنیم و تمرکزمان روی دربی، ریکاوری و تمرینات پیش‌رو بگذاریم تا یک بازی خوب انجام بدهیم. همه می‌دانیم که دربی چقدر حساس و مهم است و بهتر است راجع به این مسائل حرف نزنیم.


بیشتر بخوانید: صدرنشینی سپاهان با گل‌های مهاجم سابق پرسپولیس


گل‌محمدی درباره اینکه با برد دیدار استقلال می‌روید چقدر اهمیت دارد، گفت: وقتی با برد به دربی می‌روید از نظر روحی و روانی این برد روی کل تیم تأثیر مثبت می‌گذارد. برد همیشه حس خوبی به بازیکنان و همه عوامل تیم می‌دهد. این سه امتیاز نه تنها به خاطر امتیازاتش بلکه به خاطر اینکه از نظر روحی و روانی به تیم کمک زیادی می‌کند،مهم است.

علیرضا اشرف در پایان نشست خبری بدون اسم بردن از شخص یا تیمی عنوان کرد: افرادی که در مورد مسائل داوری حرف می‌زنند و این مسائل داوری را به پرسپولیس نسبت می‌دهند بهتر است یک فلش بک به فصول گذشته داشته باشند و یا حتی در همین فصل هم ما از داوری متضرر شدیم مثل فصل‌های قبل؛ ما اگر صحبتی در مورد داوری می‌کنیم براساس صحبت‌های کارشناسان و داوری است نه صحبت روی هوا. فصل گذشته همه دیدند که چه تیمی در صدر جدول سود بردن از اشتباهات داوری بودند اما در جدول مهم‌تر که جدول لیگ بود پرسپولیس اول بود و قهرمان شد. پس فرافکنی نکنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان