تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۱۱ آذر ۱۴۰۰

فریزر صندوقی چه مارکی خوبه؟ [راهنمای خرید انواع فریزر صندوقی]

فریزرصندوقی کم مصرف برای نگهداری انواع مواد پروتئینی، مانند گوشت، مرغ، ماهی، انواع غذا های پخته و نیمه پخته، انواع سبزیجات و لبنیات در مدت زمان طولانی بکار برده می شود.

رویداد۲۴ فریزر صندوقی از ضروری ترین تجهیزات فروشگاه ها، رستوران ها، هتل ها و... می باشد که از به عنوان فریزر خانگی نیز بسیار پرکاربرد می باشد  . این فریزر صندوقی بدون برفک دارای ظاهری شبیه به صندوق می باشند و و دمایی زیر صفر دارند و برای نگهداری انواع مواد غذایی و مواد شیمیایی مانند دارو بسیار مناسب است که امروزه به عنوان فریزر بستنی، فریزر فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد که در ابعاد و ظرفیت های گسترده تولید می شود.

فریزر صندوقی

فریزر صندوقی 

فریزرصندوقی کم مصرف برای نگهداری انواع مواد پروتئینی، مانند گوشت، مرغ، ماهی، انواع غذا های پخته و نیمه پخته، انواع سبزیجات و لبنیات در مدت زمان طولانی بکار برده می شود که دارای دو نوع فریزر صندوقی خانگی و فریزر صندوقی هایپری می باشد که از جمله تجهیزات پر کاربرد و ضروری در هایپر مارکت ها، سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی است و حتما شما آنها را در فروشگاه  ها و مواد غذایی مشاهده کرده اید. اغلب این فریزر خوابیده را به عنوان فریزر بستنی یا یخچال بستنی می شناسند.

فریزر صندوقی بستنی

فریزر بستنی که از لیتراژ 300 لیتر تا 650 لیتر موجود است با درب های کشویی محدب و شیشه ای از جنس سکوریت نشکن تولید می شود که قابلیت نصب استیکر را دارد و اغلب از برچسب بستنی میهن و دومینو بر روی آنها استفاده می شود از همین رو به یخچال بستنی میهن نیز معروف هستند. این نوع یخچال صندوقی توسط تولید کنندگان مختلفی تولید و عرضه می گردد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد اما همگی چند ویژگی یکسان دارند؛ یکی از این ویژگی ها عایق بندی با تزریق فوم پلی اورتان بوده که مانع اتلاف انرژی می شود. و دیگری تعبیه LED در نوار دور یخچال صندوقی بستنی از دیگر ویژگی های آنها می باشد.

فریزر صندوقی خانگی کوچک

فریزر صندوقی خانگی

فریزر صندوقی خانگی جهت نگهداری از انواع موادغذایی فاسد شدنی مانند گوشت و مرغ ، ماهی و میگو، سبزیجات، بستنی و... در منازل، خانه ها، سوپرمارکت ها، فروشگاه های کوچک، دفاتر کار و... مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از فریزرها در دو مدل تک درب و دو درب طراحی و تولید می شوند، و دارای ظرفیت 260 لیتر می باشند. جنس فریزر صندوقی کوچک خانگی از نوع گالوانیزه و دارای عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان جهت جلوگیری از هدر رفتن بیش از حد انرژی مورد استفاده قرار می گیرند. فریزر خانگی تک درب دارای 5 سبد بوده و فریزر خانگی دو درب دارای 6 سبد می باشد. 

فریزر صندوقی قدیمی

فریزر صندوقی طرح قدیم

فریزرهای استیل در دو مدل سه درب، چهار درب و شش درب در دو نوع معمولی و خشک کن طراحی و تولید می شوند، و جهت نگهداری و فریزر کردن گوشت، مرغ، ماهی، میگو، بستنی و... در انواع فروشگاه ها، سوپرمارکت ها، مرغ فروشی ها، کله پزی ها مورد استفاده قرار می گیرند. جنس بدنه ی فریزر مرغ و ماهی از نوع استیل استنلس نگیر بسیار مقاوم می باشد. قیمت فریزرهای صندوقی طرح قدیم با توجه به ابعاد، لیتراژ و گنجایش، نوع موتور، نوع کاربرد آن ها متفاوت می باشد.

فریزر صندوقی بدون برفک

دمای فریزر صندوقی بدن برفک قابل تنظیم بوده و در لیتراژهای مختلف 260 لیتری، 400 لیتری، 500 لیتری، 600 لیتری، 800 لیتری تولید می شود و دارای انواع تک درب و دو درب می باشد همان که پیش تر نیز اشاره شد این فریزرهای صندوقی صنعتی دارای ارتفاع کمی بوده و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و دلیل داشتن سیستم نوفراست دچار مشکل برفک زدگی نشده و مانع از مصرف بیش از حد انرژی مصرف انرژی برق میشود زیرا سیستم نوفراست بکار رفته شده در فریزر صندوقی مانع از برفک زدن دستگاه می شود. همچنین مشاهد قیمت فریزر صندوقی بدون برفک و کم مصرف با ما در ادامه مقاله همراه باشید .  

صنایع برودتی کولست

صنایع برودتی کولست تولید کننده انواع محصولات برودتی بوده که از جمله پر فروش ترین آن ها فریزر صندوقی می باشد که در لیتراژ های مختلف و انواع مختلف تولید می شود شرکت صنعتی کولست در تولید فریزر صندوقی از برترین مواد و قطعات استفاده نموده تمامی قطعات و مواد بکار رفته در فریزر صندوقی کولست از نوع درجه یک و از برترین برند های دنیا می باشد.

لیست فریزر صندوقی کولست

آدرس سایت:coolest-refrigerator.ir    تلفن تماس: 09128951640

صنایع برودتی سردین کالا

صنایع برودتی سردین کالا با سابقه ای درخشان فعالیت حرفه ای خود را در زمینه ی تولید و طراحی انواع یخچال همواره در خدمت شما مشتریان عزیزان می باشد، همواره می کوشد، تا به کارگیری از مرغوب ترین مواد اولیه بهترین فریزرهای خانگی (تک درب و دو درب) و فریزر صندوقی طرح قدیم (استیل) را طراحی و تولید کنند.

فریزر صندوقی سردین کالا

آدرس سایت: sardinkala.ir    تلفن تماس: 09128914832

محصولات کینو (کینو پروداکت)

فریزر صندوقی کینو از با کیفیت ترین و شیک ترین انواع فریزر صندوقی در بین برند های معتبر داخلی می باشد به طوری که به خارج از کشور نیز صادر می شود  این فریزر صندوقی با گنجایش 300 لیتر 400 لیتر و500 لیتر تولید میشود و روکش فریزر صندوقی کینو در اثر مرور زمان دچار تغییر رنگ نمی گردد و دارای شیشه Low E استاندارد بوده تا سبب جلوگیری از شکستگی و ایحاد خطرارات ناشی از آن گردد.

فریزر صندوقی کینو

آدرس سایت: kinoproduct.ir  تلفن تماس:  09128577249

صنایع برودتی پرنس سرما

فریزر صندوقی پرنس سرما در لیتراژ مختلفی ( از 400 تا 650 لیتر) تولید شده و برای نگهداری انواع بستنی ، مواد پروتئینی، سبزیجات و ... مورد استفاده قرار می گیرند.این فریزر ها نقش مهمی در فروشگاه ها ، سوپر مارکت ها و حتی آشپزخانه های صنعتی دارند.بدنه آن ها نیز معمولا از نوع ورق رنگی گالوانیزه بوده که به عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان مجهز است.

آدرس سایت: princesarma.ir تلفن تماس: 09128594636

صنایع برودتی نارنیا سرما

گروه تولیدی صنایع برودتی نارنیا سرما در ساخت و تولید انواع یخچال و فریزر صنعتی با بروز ترین تکنولوژی دنیا توانسته با خلاقیت ، تنوع و کیفیت بالا در تولید محصولات انتخاب مشتری باشد و یکی از پرفروش ترین محصولات این مجموعه فریزر صندوقی نارنیا سرما می باشد که شما می توانید به صورت مستقیم بدون واسطه با  بالاترین کیفیت خریداری فرمایید .

آدرس سایت:  narniasarma.ir  تلفن تماس: 09128138773

صنایع برودتی ونوس

صنایع برودتی ونوس دارای سابقه ی کاری درخشان در زمینه ی طراحی و تولید بهترین فریزرهای صنعتی اعم از فریزر صندوقی فروشگاهی، فریزر صندوقی خانگی و فریزر صندوقی طرح قدیم با بهترین کیفیت، ظاهری زیبا و قیمتی مناسب جهت مصارف صنعتی و فروشگاهی سعی در جلب رضایت مشتریان دارد. فریزر صندوقی ونوس دارای 18 ماه گارانتی می باشد.

آدرس سایت:  venusboroodat.com  تلفن : 09128399762  

صنایع برودتی دی مارکت

گروه تولیدی دی مارکت یکی از برترین تولیدگان در ساخت و تولید انواع صنایع برودتی، با بهره گیری از بروزترین تکنولوژی ها و همچنین خلاقیت های بی نظیر توانسته محصولاتی با دوام و زیبا تولید و به مشتریان در تمامی نقاط ایران و خارج کشور عرضه کند.

آدرس سایت: deymarket.ir  تلفن تماس: 09128173578

  • صنایع خانه سرما https://cold-house.ir
  • صنایع برودت سرما  https://brodatsarma.com
  • صنایع برودتی آرامیس مارکت https://aramismarket.ir
  • صنایع برودتی اونیور https://univer.ir
  • صنایع برودتی دنار سرما https://donarsarma.ir
  • صنایع برودتی کلدسنتر https://coldcenter.org
  • صنایع امین برودت https://aminbrodatsarma.com
  • صنایع برودتی زئوس https://zeusboroodat.com
  • صنایع برودتی یخچال سازان https://yakhchalsazan.com
  • صنایع برودتی سیلور https://silver-co.ir
  • صنایع البرز برودت https://alborzboroodat.ir
  • صنایع برودتی اورانوس https://uranoosboroodat.com
  • صنایع  یخچال مارکت https://yakhchalmarket.ir
  • صنایع برودتی ریماسرما https://rimasarma.ir
  • صنایع برودتی اورست https://everestboroodat.com/
نظرات شما
پیشخوان