تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

سخنگوی قوه قضاییه: در اعتراضات اصفهان ۱۳۰ نفر بازداشت شدند

سخنگوی قوه قضاییه گفت: ۱۳۰ نفر بازداشت شده بودند و قرار برایشان صادر شده بودند و برخی بلافاصله آزاد شدند و دیروز هم اکثر آن‌ها آزاد شدند. جز افرادی که تیراندازی مسلحانه داشتند بقیه با قرار کفالت و وثیقه آزاد شده بودند.

سخنگوی قوه قضاییه: درمورد حوادث اصفهان ۱۳۰ نفر بازداشت شده بودند

رویداد۲۴ ذبیح الله خداییان سخنگوی قوه قضاییه، در پاسخ به سوالی درباره اینکه در اعتراضات اصفهان چه تعداد از معترضین بازداشت شدند؟ گفت: در ارتباط با تجمع مردم در اصفهان باید بگویم که مردم حق دارند اگر خواسته یا مطالبه‌ای دارند را به اطلاع مسولان برسانند.

خداییان اضافه کرد: مردم اصفهان هم تجمع واعتراضاتی را داشتند و چندین روز ادامه داشت و آرام و مسالمت آمیز بود و مشکلی ایجاد نشد و همین تجمع مسالمت آمیز و شعور مردم اصفهان، دشمنان را عصبانی کرد و باعث شد تحت تاثیر دشمنان افرادی در صفوف مردم نفوذ کنند و دست به اغتشاش بزنند. ما نمی‌توانیم اسمشان را مردم بگذاریم و آن‌ها اقدام به سلب امنیت مردم و تخریب اموال مردم کردند و مانع طرح صحیح خواسته مردم شدند. خود مردم اصفهان وارد عمل شدند و با کمک نیروی انتطامی آنرا خاتمه دادند.


بیشتر بخوانید: کنترل اعتراضات اصفهان با قانون منع رفت‌وآمد/ تصمیمات نظامیان وزارت کشور شرایط را آرام می‌کند؟


وی افزود: ۱۳۰ نفر بازداشت شده بودند و قرار برایشان صادر شده بودند و برخی بلافاصله آزاد شدند و دیروز هم اکثر آن‌ها آزاد شدند. جز افرادی که تیراندازی مسلحانه داشتند بقیه با قرار کفالت و وثیقه آزاد شده بودند.

خداییان تاکید کرد: مساله آب اختصاص فقط به اصفهان ندارد و در برخی استان‌های دیگر ما کمبود آب داریم و مردم توجه داشته باشند اگر آب پشت سد کاهش پیدا کند مسولان باید اولویت بندی کنند. آب آشامیدنی بر آب کشاورزی و صنعتی اولویت دارد و اگر بنا باشد آب بلافاصله رهاسازی شود ممکن است با کمبود آب آشامیدنی روبرو شویم البته دولت مبالغی اختصاص داد و به خواسته کشاورزان توجه می‌شود و ان‌شاءالله خسارتشان جبران می‌شود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
عاقل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
خیلی بی شرفید مردم کشور خودتونو بخاطر اب ریختن بیرونو میزنید
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
0
0
این قدر دروغ نگید زدن مردم بیچاره رو اشو لاش کردن با تفنگ ساچمه ای به مردم شلیک کردن بعد هم میگن مردم نیستن اغتشاش گرند بس کنید با شرف و ازاده باشید این همه دروغ نگید
نظرات شما
پیشخوان