تاریخ انتشار: ۲۲:۵۱ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰

نقشه طارمی برای عبور از علی دایی

طارمی به‌همراه علی دایی، هرکدام تا به حال سه گل در لیگ قهرمانان اروپا زده و پشت‌سر سردار آزمون در رده دوم ایستاده‌اند. اگر او بتواند امشب گل‌زنی کند، از علی دایی عبور می‌کند و اسطوره فوتبال ایران را پشت‌سر می‌گذارد.

مهدی طارمیرویداد۲۴ طارمی به‌همراه علی دایی، هرکدام تا به حال سه گل در لیگ قهرمانان اروپا زده و پشت‌سر سردار آزمون در رده دوم ایستاده‌اند.

‌هفته آخر رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از سر گرفته می‌شود که در یکی از حساس‌ترین بازی‌های امشب، پورتو با مهدی طارمی، میزبان اتلتیکو مادرید سرشناس است.

رقیب اسپانیایی که در سال‌های اخیر همواره یکی از مدعیان رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا بوده، در این فصل، فعلا نتوانسته قدرت همیشگی‌اش را به رخ بکشد و در تلاش است تا به‌عنوان تیم دوم از گروه صعود کند.

در گروه دوم لیگ قهرمانان اروپا لیورپول با ۱۵ امتیاز صعودش را قطعی کرده است؛ ولی هنوز سرنوشت تیم دوم مشخص نشده است.

پیش از بازی‌های امشب، پورتو با پنج امتیاز در رده دوم است و دو تیم میلان و اتلتیکو هرکدام با چهار امتیاز و به‌دلیل تفاضل گل در رده‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند.

ناگفته پیداست که به‌دلیل اختلاف امتیاز کم بین سه تیم باقی‌مانده این گروه، هنوز مشخص نیست چه تیمی شانس بیشتری برای صعود دارد.

پورتو در صورت کسب برد در این بازی خانگی بدون حرف‌وحدیث راهی مرحله حذفی می‌شود؛ ولی کسب برد برابر اتلتیکویی که کلی ستاره مشهور دارد، به این سادگی‌ها نیست.

با این حال، رسانه‌های پرتغالی چشم به هنرنمایی مهاجم ایرانی پورتو دارند تا اگر کار گره خورد، مهدی طارمی بتواند تأثیرش را نشان بدهد. در یکی، دو روز گذشته رسانه‌های پرتغالی از اهمیت مهدی طارمی در ترکیب پورتو نوشته و آمارش را منتشر کرده‌اند.

اهمیت طارمی در پورتو به قدری هست که مجله لیگ قهرمانان اروپا پیش از بازی‌های این هفته به‌سراغ این مهاجم ایرانی برود و با او مصاحبه کند؛ اما طارمی چند هفته‌ای می‌شود که در مأموریت اصلی‌اش که گل‌زنی است، ناکام مانده است.

او که در کورس آقای گلی در لیگ پرتغال قرار داشته، الان در همه رقابت‌های مختلف، هفت بازی است که نتوانسته برای پورتو گل‌زنی کند و از این حیث زیر ذره‌بین رفته است. البته با وجود گل‌نزدن او همچنان یکی از مهره‌های تأثیرگذار ایران تیم است و در بطن همه حملات پورتو دیده می‌شود.

مهاجم بوشهری باشگاه پورتو به غیر از انگیزه برای گل‌زنی مقابل اتلتیکو و شکستن طلسم ناکامی‌اش در هفت بازی اخیر، در تلاش است تا با گل‌زنی در دیدار حساس امشب بتواند از علی دایی، یکی از چهره‌های تأثیرگذار در زندگی ورزشی‌اش هم عبور کند!

طارمی به‌همراه علی دایی، هرکدام تا به حال سه گل در لیگ قهرمانان اروپا زده و پشت‌سر سردار آزمون در رده دوم ایستاده‌اند. اگر او بتواند امشب گل‌زنی کند، از علی دایی عبور می‌کند و اسطوره فوتبال ایران را پشت‌سر می‌گذارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مهدی طارمی ، علی دایی
نظرات شما
پیشخوان