تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۷ آذر ۱۴۰۰

کارت‌های اعتراضی برای پرسپولیس دردسر می‌شود

بازیکنان پرسپولیس در هشت هفته ابتدایی لیگ یازده بار با کارت زرد جریمه شده‌اند.

کارت‌های اعتراضی برای پرسپولیس دردسر می‌شود

رویداد۲۴  این روز‌ها حساسیت نسبت به قضاوت داوران بیشتر شده و با توجه به صحنه‌های مشکوک و شائبه برانگیز پرتعداد در لیگ ۲۱ و نبود کمک داور ویدئویی بازیکنان این حق را به خود می‌دهند که با اعتراض کردن رای داور را برگردانند که تقریبا در همه موارد نظر داور برنمی‌گردد و بازیکن معترض با کارت زرد نیز مواجه می‌شود.

در دربی ۹۷ سرخ‌ها چهار بار با کارت زرد موعود بنیادی فر جریمه شدند که تنها کارت کمال کامیابی‌نیا به دلیل خطا بود و سه بازیکن دیگر در نیمه دوم تنها به دلیل اعتراض کارت گرفتند.

در هشت هفته گذشته کارت زرد داوران یازده بار برای بازیکنان پرسپولیس بیرون آورده شده که در این بین ترابی با سه کارت در آستانه محرومیت از یک بازی قرار گرفته است. با توجه به بازی‌های حساس پرسپولیس تا پایان نیم فصل اول، قرمز‌ها باید محتاطانه رفتار کنند و حداقل به دلیل اعتراض به داوری کارت نگیرند.

مقابل استقلال عالیشاه به دلیل اعلام نشدن خطا رویش، ترابی برای گرفته شدن خطای او روی بازیکن استقلال و آقایی به دلیل اعلام اوت به سود رقیب اعتراضات شدیدی کردند که داور آن‌ها را مستحق جریمه با کارت زرد دانست. بازیکنان مدافع عنوان قهرمانی اگر می‌خواهند از بازی‌های حساس پیش رو محروم نشوند باید با آرامش بیشتری در زمین حاضر شوند.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس
نظرات شما
پیشخوان