تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۱۷ آذر ۱۴۰۰

کنایه سنگین پیشکسوت پرسپولیس به استقلالی‌ها

پیشکسوت پرسپولیس در مورد دربی و نتایج آن صحبت کرد.

شیث رضایی

رویداد۲۴ شیث رضایی در خصوص دربی پایتخت اظهار داشت: دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و با بازی‌های دیگر قابل مقایسه نیست ولی در مجموع بازی کم موقعیتی را شاهد بودیم و به نظرم در این بازی نتیجه تساوی نا عادلانه نبود. یک مقدار نبود تماشاگر روی این بازی اثر منفی گذاشته بود چرا که بخش مهمی از جذابیت دربی و تهییج بازیکنان به حضور تماشاگران وابسته است و امیدوارم هرچه سریعتر این مشکل برطرف شود.

وی در مورد اینکه دو تیم برای تساوی به میدان آمده بودند گفت: هیچ وقت در چنین بازی مهمی تیم‌ها برای مساوی به میدان نمی‌آیند. شاید دو تیم بعد از زدن گل اول در شرایطی مجبور شوند به تساوی رضایت دهند ولی اینکه از ابتدا برای مساوی به میدان بروند امکان ندارد. من خودم این بازی را تجربه کردم. شرایط بازی ایجاب می‌کند که شما محتاط باشید و این طبیعی است.

    پیشکسوت پرسپولیس در مورد اعتراض استقلالی ها به داور مسابقه خاطرنشان کرد: داور بازی هم انسان است و همیشه اشتباهات داوری وجود داشته و یک بار یک تیم بیشتر و یکم تیم کمتر متضرر می‌شود و نباید این همه جار و جنجال بپا شود. پرسپولیس هم بارها از داوری لطمه خورده است و نباید همه چیز را به مسائل داوری نسبت داد.

    وی در مورد اینکه پرسپولیس قهرمانی ششم را کسب می‌کند یا نه، گفت: پرسپولیس همیشه مدعی قهرمانی است و امسال هم شانس بالایی برای این موضوع دارد و به نظرم شانسش از تیم‌های دیگر بیشتر است. نمی‌شود فعلا در مورد مدعیان قهرمانی نظر قطعی داد چرا که حداقل باید تا نیم فصل صبر کرد. یک فصل برق شیراز قهرمان نیم فصل شد و پایان فصل سقوط کرد. هنوز برای نظر دادن در این موارد زود است.

    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    نظرات شما
    نظرسنجی
    آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
    پیشخوان